describe image content

دانلود نرم افزار ON1 Effects نسخه : 2020.1 14.1.1.8865 برای مک

نسخه : 2020.1 14.1.1.8865

ON1 Effects شامل صدها فیلتر، ایستگاه از پیش تنظیم شده، مرزها و بافتهای پشتی برای کمک به ایجاد سبک شماست. آیا شما به دنبال اضافه کردن نمای HDR، تبدیل به B&W، جزئیات بیشتر، کاهش نویز یا بهبود پرتره هستید، از پنج افزونه مختلف استفاده نکنید با ON1 Effects 2018 که یک راه حل تک مرحله‌ای برای شماست.

شامل 23 فیلتر پشتی و صدها ایستگاه از پیش تنظیم شده، مرزها و بافتها است. هر چیزی که برای افزودن جلوه به عکسهای خود نیاز دارید. با تنظیمات زنده، جلوه‌های پشتی را ایجاد کنید تا ظاهر خود را ایجاد کنید و پیش تنظیم‌های سفارشی خود را ذخیره کنید.

امکانات

ایستگاه از پیش تنظیم سفارشی - ایستگاه از پیش تعیین شده‌های سفارشی خود را ایجاد و ذخیره کنید. با وجود طیف گسترده‌ای از فیلترها برای افزودن تصاویر مختلف به عکس‌های خود، این گزینه برای تنظیم دقیق و ایجاد هر نوع ظاهر دلخواه شما مناسب است.

افکت از پیش تعیین شده‌ای دارید که بارها و بارها از آن استفاده می‌کنید؟ آن را سفارشی کنید و آن را مانند خود ذخیره کنید.
افکتها به عنوان افزونه Adobe® Photoshop®، Adobe Lightroom®، Adobe Photoshop Elements، Apple® Aperture یا به عنوان یک برنامه مستقل کار می‌کنند. 

تنظیمات و پیش نمایش‌های زنده - لغزنده‌ها و ابزارهای پاسخگو. ما اطمینان حاصل کرده‌ایم که ابزارها و تنظیمات کشویی شما نمی‌توانند بچسبند و به شما امکان ویرایش سریع و روان را می‌دهد. فیلترها سریع واکنش نشان می‌دهند و ایستگاه از پیش تنظیم آسان برای پیدا کردن و استفاده از آن آسان است.


/لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
چیزهای مورد علاقه من در زندگی، رایگان هستند، پس واضح است که با ارزش ترین منبع ما زمان می باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘