دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Autodesk AutoCAD LT نسخه : 2021 برای مک

نسخه : 2021

شرکت Autodesk، خوشحال است که می تواند از در دسترس بودن خط محصول اتوکد خبر دهد. این نرم افزار یک راه حل انعطاف پذیر است منجر به طراحی 2D و 3D CAD و ارائه جزئیات از Autodesk می‌باشد.

تیم Autodesk با ابراز هیجان از اتوکد 2020، مملو از ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید برای کمک به شما در طراحی، تهیه و ایجاد چشم انداز به شما کمک کردند.

تم تاریک جدید وضوح را به ارمغان می‌آورد

اتوکد  و تمام ابزارهای تخصصی ظاهری جدید و حرفه ای دارند! اکنون موضوع تاریک دارای رابط آبی مدرن و آبی تیره است که به راحتی قابل مشاهده است. تم تاریک جدید برای کار با پیشرفت‌های کنتراست اخیر و نمادهای واضح‌تر طراحی شده است.

بهبود عملکرد سرعت کار را سرعت می‌بخشد

مأموریت ما این است که اتوکد همچنان به موتور پرقدرت، وفادار و قدرتمندی باشد که به آن اعتماد دارید. با اتوکد:
. هر بار که کار خود را ذخیره می‌کنید اکنون فقط نیمی از ثانیه طول می‌کشد - یک ثانیه به طور متوسط ​​سریع تر. این می‌تواند ساعت‌ها وقت شما را در هر سال صرفه جویی کند. (فقط در یک سال، تمام کاربران اتوکد 80 سال کار را بصورت جمعی صرفه جویی می‌کنند!)
. علاوه بر این، زمان نصب 50 درصد سریعتر برای هارد دیسک‌های جامد است.

به سرعت اندازه گیری‌ها را با یک نگاه نشان دهید

در اتوکد جدید با استفاده از ابزار جدید Quick Measure اندازه گیری مسافت سریعتر از همیشه انجام می‌شود که نقشه‌ها با استفاده از موشواره شما نقشه‌های 2 بعدی را اندازه می‌گیرد. با حرکت ماوس بر روی اشیاء، ابعاد، مسافت‌ها و زوایا به صورت پویا نمایش داده می‌شوند.

بلوک‌های کارآمد را با پالت Blocks وارد کنید

پالت جدید Blocks قرار دادن بلوک با گالری‌های تصویری و امکان فیلتر کردن برای بلوک دقیق مورد نظر را آسان‌تر می‌کند. به سادگی می‌توانید از برگه‌های فعلی نقاشی، اخیر یا سایر نقشه‌ها بلوک‌ها را به نقاشی بکشید. پالت باعث افزایش کارآیی برای یافتن و قرار دادن چندین بلوک و بلوک‌های اخیراً استفاده شده از جمله اضافه کردن گزینه تکرار قرار دادن برای صرفه جویی در مراحل می‌شود.

نقاشی‌ها را با طراحی مجدد Purge به راحتی تمیز کنید

از ویژگی‌های Purge برای پاک سازی ساده‌تر طراحی مجدد طراحی شده است. با انتخاب آسان و یک منطقه پیش نمایش بصری، چندین اشیای غیرضروری را به طور همزمان حذف کنید. دکمه یافتن موارد غیرقابل تمیز کردن را با یک بخش دلایل احتمالی بررسی کنید تا متوجه شوید که چرا برخی از موارد پاک نشده است.

نسخه‌های نقاشی را در یک پنجره مقایسه کنید

ویژگی مورد علاقه از نسخه سال گذشته، ویژگی DWG مقایسه بر اساس بازخورد شما بهبود یافته است. اکنون می‌توانید دو نسخه از یک نقاشی را بدون ترک پنجره فعلی خود مقایسه کرده و تغییرات دلخواه را به شکل فعلی در زمان واقعی وارد کنید. سریع مقایسه و نوار ابزار مقایسه DWG مقایسه را روشن و خاموش کنید.

اتوکد با مایکروسافت و باکس همکاری می‌کنند

اتوکد با مایکروسافت و باکس همکاری می‌کند، بنابراین از امروز، اگر پرونده‌های خود را در مایکروسافت OneDrive یا جعبه ذخیره کنید، جریان‌های کاری ساده‌ای داشته و می‌توانید از دسترسی در هر زمان دسترسی به هر پرونده DWG با اتوکد استفاده کنید.

همکاری با مایکروسافت و باکس راه را برای گردش کار صاف و کارآمد برای دستیابی به بهره وری بیشتر هموار می‌کند. کار شما می‌تواند بصورت آنلاین در اتوکد انجام شود و مستقیماً در ابر ذخیره شود. اکنون می‌توانید به سرعت و با فشار یک دکمه، هر پرونده DWG ذخیره شده در Microsoft OneDrive و Box را با برنامه وب اتوکد باز کنید. برنامه وب اتوکد تقریباً در هر رایانه‌ای در مرورگر وب اجرا می‌شود، بنابراین شما حتی نیازی به اتوکد نصب شده در دستگاه خود ندارید تا بتوانید نقشه‌های خود را باز کنید، بررسی و ویرایش کنید.

ادغام‌ها با ورود به پرونده‌های شما سرعت بیشتری می‌یابند، همچنین با کاهش زمان همکاری، امکان مشاهده و ویرایش نقشه‌ها را در زمان واقعی فراهم می‌کنند. شما می‌توانید پرونده‌های به روز شده خود را در OneDrive و Box ذخیره کنید و هرگز برنامه وب اتوکد را ترک نکنید، به شما امکان می‌دهد بدون هیچ گونه اختلال کار کنید.

همکاری با مایکروسافت و باکس نیز انعطاف پذیری را فراهم می‌کند. به عنوان مثال، اگر فایلهای DWG را در ابر Autodesk ذخیره کرده‌اید، می‌توانید با استفاده از Xrefs آنها، در هر دستگاه با برنامه‌های دسک تاپ، وب و برنامه‌های موبایل AutoCAD آنها را باز کنید. اگر پرونده‌های DWG شما در Microsoft OneDrive و Box ذخیره شود، همین مسئله صادق است، اگرچه Xref‌ها بسته بندی نشده اند. با داشتن قابلیت‌های ابری، می‌توانید پرونده‌های خود را در جایی که دوست دارید ذخیره کنید و به راحتی به آنها در اتوکد از طریق دفتر، محل کار و در دسترس دسترسی پیدا کنید.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.8 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بعضی از مردم نوآوری را به معنای تغییر می‌دانند؛ اما ما هرگز چنین برداشتی نداشته‌ایم. نوآوری باعث بهتر شدن امور می‌شود.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘