دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار SyncMate Expert نسخه : 8.1.475 برای مک

نسخه : 8.1.475

SyncMate این نرم افزار اجازه می‌دهد داده‌های Mac خود را با Android، iOS و سایر دستگاه‌های Mac، MTP یا سایر دستگاه‌های موجود و همچنین با اکانت های Google، Dropbox و iCloud همگام سازی کنید.

SyncMate در نسخه‌های رایگان و ویژه ارائه می‌شود. Free SyncMate به شما امکان می‌دهد ورودی‌های تقویم و تقویم بین مک و دستگاه‌های پشتیبانی شده را همگام سازی کنید. همگام سازی با حساب‌های Google و Dropbox نیز موجود است.

SyncMate اجازه می‌دهد پیام‌های Android و iOS را مستقیماً در Mac بخوانید. Expert Edition iTunes، iPhoto و Photos. app،بوک مارک های Safari، یادآورها و پوشه‌های جداگانه را همگام خواهد کرد.

در این نرم افزار گزینه AutoSync ارائه شده است. که به شما امکان می‌دهد پارامترهای مختلف همگام سازی خودکار را برای هر یک از دستگاه‌های پشتیبانی شده تنظیم کنید. می‌توانید پوشه‌ها را بین مک و دستگاههای ذخیره شده سوار شده و سایر مکینتاشها در زمان واقعی همگام سازی کنید، به عنوان مثال، پس از تغییر هر گونه داده در مک یا دستگاه متصل، فوراً همگام سازی می‌شود.

با استفاده از نسخه تخصصی می‌توانید پیام‌های متنی را از Android و iOS در Mac خود ایجاد، ارسال، حذف، جستجو و صادر کنید. همچنین امکان تبدیل فیلم‌ها به AVI، MPG، MP4، WMV، ASF، 3GP و فایلهای صوتی را به MP3 و WAV قبل از همگام سازی آنها با دستگاه (افزونه تصاویر، فیلم‌ها و موسیقی) می‌دهد.
همگام سازی را می‌توان از طریق USB، Wi-Fi، Bluetooth و اترنت انجام داد (بستگی به دستگاه همگام سازی دارد). SyncMate با OS X 10.10 و بالاتر سازگار است. سازگاری دستگاه: دستگاه‌های iOS 5. x-8. x؛ اندروید 3. x، 4. x، 5. x، 6. x، 7. x.


خرابی اتصال دستگاه‌های iOS در macOS Catalina 10.15. 4
پرونده‌های ویدیویی ناموفق که در طول فرآیند همگام سازی به Photos. app اضافه می‌شوند
همگام سازی قطعه‌ای گاه به گاه مخاطبین بی‌شمار با حساب Google

بهبود

اکنون دیگر لازم نیست که هنگام اتصال دستگاههای iOS، رمز ورود یک حساب سرپرست را در Mac خود وارد کنید
برخی از اصلاحات جزئی و پیشرفت‌های دیگر

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘