describe image content

دانلود نرم افزار Adobe Premiere Rush نسخه : 1.5.2 برای مک

نسخه : 1.5.2

با برنامه Premiere Rush، برنامه کاملاً جدید برای ایجاد و اشتراک گذاری ویدیوهای آنلاین، کانالهای خود را با یک جریان ثابت و جذاب از کانالهای خود تغذیه کنید. استفاده از آن در تمام دستگاه‌های شما آسان است و نحوه ایجاد محتوا را تغییر خواهد داد.

تمام آنچه شما نیاز دارید همه در یک برنامه.
از زمان شوت به زمان نمایش در زمان ضبط بروید. عملکرد دوربین داخلی به شما کمک می‌کند تا فیلم‌های با کیفیت را در دستگاه‌های تلفن همراه خود تهیه کنید. ویرایش آسان است، با ابزارهای ساده‌ای برای رنگ، صدا، گرافیک حرکت و موارد دیگر. حق را از برنامه در کانال‌های اجتماعی مورد علاقه مانند YouTube، Facebook و lnstagram به اشتراک بگذارید.

چلپ چلوپ بزرگ‌تری در اجتماع ایجاد کنید

پیروان خود را با الگوهای طراحی گرافیک حرفه‌ای درست در برنامه، یا صدها نفر دیگر در Adobe Stock پیدا کنید. رنگ، اندازه، فونت و موارد دیگر را تغییر دهید تا با نام تجاری شخصی شما مطابقت داشته باشد. و فیلم‌های خود را از آماتور تا شگفت انگیز بگیرید.
نمایش خود را در جاده ایجاد کنید.

نمایش خود را در جاده ایجاد کنید

Premiere Rush در تمام دستگاه‌های شما کار می‌کند. فیلم را بر روی تلفن خود ضبط کرده، سپس در کانال‌های اجتماعی تلفن، رایانه لوحی یا دسک تاپ خود ویرایش و به اشتراک بگذارید. همه چیز با ابر همگام شده است، بنابراین آخرین ویرایش شما همیشه در نوک انگشتان شماست، هر کجا که هستید.


نسخه 1.5.2:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

macOS 10.12.6 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
زندگی خود را وارد حاشیه نکنید. دنیا به حضور پررنگ شما احتیاج دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘