دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Clipboard Center نسخه : 2.2.1 برای مک

نسخه : 2.2.1

Clipboard Center یک مدیر کلیپ بورد آسان، کاربردی و قدرتمند است. از طریق یک تاریخچه، لیست‌ها و یک رابط انعطاف پذیر، این امکان را به شما می‌دهد تا تصاویر، متن و پرونده‌ها را به روشی کارآمد‌تر کپی و جای گذاری کنید.

ضبط کلیپ بورد - ضبط کلیپ بورد را فعال می‌کنید، متن‌ها، تصاویر و فایل‌های کپی شده در برنامه‌های شما به طور خودکار به تاریخ اضافه می‌شوند.

چسباندن کارآمد - هر ورودی و حتی یک انتخاب از ورودی‌ها را می‌توان دوباره با یک کلیک ساده در کلیپ بورد فعلی وارد کرد.

کلیپ بورد خود را با لیست مدیریت کنید - لیست‌ها به شما امکان می‌دهد تا موارد ضبط شده را از کلیپ بورد ذخیره و سازماندهی کنید. هر ورودی منحصر به فرد خواهد بود (Clipboard Center مورد تکراری را کنترل کرده و آنها را ادغام می‌کند). برای یافتن راحت‌تر آنها می‌توانید برچسب‌ها را نیز اضافه کنید.

لیست سیاه - کپی کردن از برنامه‌های مورد نظر شما توسط Clipboard Center با اضافه کردن آنها به لیست سیاه قابل چشم پوشی است.

پنجره‌ای با رفتارهای متعدد - پنجره برنامه را می‌توان در گوشه سمت راست بالای صفحه وصل کرد و به شما امکان می‌دهد به راحتی در یک دسک تاپ یا بالاتر از یک صفحه نمایش کامل دسترسی داشته باشید. هنگامی که پنجره جدا شد، می‌توانید پنجره را همیشه قابل مشاهده و بالای برنامه‌های دیگر قرار دهید.

کشیدن و رها کردن - علاوه بر گرفتن موارد از Clipboard، می‌توانید تصاویر و متون را از Clipboard Center در سایر برنامه‌ها بکشید و رها کنید. و بالعکس، Clipboard Center می‌تواند موارد دیگری را از برنامه‌های دیگر دریافت کند.

Clipboard Center اطلاعات اصلی را حفظ می‌کند - یک عنصر از کلیپ بورد به طور کلی حاوی چندین نمایه از یک مورد کپی شده است. در حقیقت، بیشتر برنامه‌ها یک نمایش استاندارد (متن یا تصویر) از کلیپ بورد آنها بلکه سایر موارد خاص برای این برنامه‌ها را ارائه می‌دهند. Clipboard Center تضمین می‌کند که داده‌ها هنگام ضبط از بین نمی‌روند.

پیش نمایش - هر لیست موارد در یک پنجره پیش نمایش قابل مشاهده است. متون چند صفحه یا تصاویر بزرگ کاملاً قابل مشاهده است.

جستجو - مرکز کلیپ بورد جستجوی سریع بین لیست‌ها و تاریخچه ارائه می‌دهد.

قابل تنظیم - سه حالت نمایش وجود دارد: لیست‌های ساده، لیست‌های گروه بندی شده توسط برنامه‌ها، لیست‌های گروه بندی شده بر اساس نوع، - می‌توانید انواع کلیپ بوردی را که ضبط می‌شود پیکربندی کنید (متن‌ها، متون غنی، تصاویر و پرونده ها)، - تعداد موارد موجود در تاریخ را می‌توان برای خوانایی بهتر محدود کرد، - کلیدهای میانبر قابل تنظیم برای تغییر پنجره برنامه و ضبط.


رفع مشکل رمز گذاشتن هنگام کپی کردن متن حاوی کاراکترهای جدید

بهبود دیدن در حالت دارک مود وقتی Clipboard Center در بالای صفحه قرار دارد

OS X 10.8 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
هدف ما هرگز سود بیشتر نبوده است، هدف ما همیشه بهترین بودن بوده است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘