دانلود نرم افزار مک

دانلود نرم افزار Beamer نسخه : 3.4 برای مک

نسخه : 3.4

Beamer به Apple TV یا Chromecast شما منتقل می‌شود.

هر پرونده فیلم را پخش می‌کند - دقیقاً مانند پخش کننده‌های فیلم رومیزی محبوب، Beamer تمام قالب‌های متداول، کدک‌ها و قطعنامه‌ها را می‌پذیرد. AVI، MKV، MOV، MP4، WMV، FLV. برای Beamer، همه یکسان است.
تصویر و صدا با کیفیت بالا - Beamer برخلاف Screen Mirroring، به طور خاص برای پخش فیلم با بالاترین کیفیت بهینه شده و از 5.1 صدای فراگیر پشتیبانی می‌کند. بدون اشکال، کلیک، بازشو یا سایر نشانه‌های Shenanigans وجود دارد. این فیلم به همان اندازه که در دسک تاپ شما ظاهر می‌شود به نظر می‌رسد.
زیرنویس آسان - Beamer به طور خودکار زیرنویس‌های تعبیه شده و پرونده‌های زیرنویس همراه را شناسایی می‌کند. در صورت امکان، زیرنویس‌ها براساس اولویت زبان زیرنویس Apple TV به طور خودکار انتخاب می‌شوند.
کنترل از راه دور - می‌توانید مکث کنید، سریع جلو بروید و فیلم را با استفاده از راه دور اپل تی وی پشت کنید. نیازی نیست از روی مبل بلند شوید!
اکنون شروع کنید، بعداً تمام کنید - Beamer آنچه را که تماشا کرده‌اید به یاد می‌آورد و در چه زمانی در ویدیویی که تماشای آن متوقف شده است. وقتی به بایر باز می‌گردید، همه چیز دقیقا همان جایی است که شما آن را ترک کردید. فقط کلید را فشار داده و به تماشای خود ادامه دهید.
یا به تماشای ادامه دهید - می‌توانید دسته‌ای از فیلم‌ها را در Beamer تنظیم کنید تا پشت سر هم تماشا کنید. ایده آل برای برنامه ریزی یک شب بدون مراقبت تلویزیون هنگامی که حتی نمی‌خواهید تختخواب را ترک کنید.  


نسخه 3.4:

  • اضافه شدن پشتیبانی از بازپخش در tvOS 13.

OS X 10.10 یا بالاتر 

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.
نظرات کاربران
1 نظر
نوید موسوی
2 سال قبل
با سلام پ و احترام، امکان بارگذاری نسخه جدید این برنامه برای سازگاری با مونتری هست ؟
تیم مدیریت سافت‌مک
2 سال قبل
سلام نوید جان نسخه جدید کرک شده ای هنوز موجود نشده متاسفانه
استیو جابز (استیون پال جابز)
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘