دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Paperless نسخه : 3.0.8 برای مک

نسخه : 3.0.8

Paperless یک مدیر اسناد دیجیتال است. به یاد داشته باشید وقتی همه در مورد این صحبت کردند که چگونه ما به زودی جامعه بدون کاغذ خواهیم بود؟ حالا به نظر می‌رسد بیشتر از هر زمان دیگری از کاغذ استفاده می‌کنیم. بیایید با آن روبرو شویم - ما نیاز داریم و از کاغذ استفاده می‌کنیم. اما Paperless 3 یکی از آن برنامه‌های کاربردی فوق العاده مفید است که به شما کمک می‌کند کلیه اسناد کاغذی و دیجیتالی خود را مدیریت کنید و در عین حال مثبت بر محیط زیست تأثیر بگذارد.

 با استفاده از Paperless 3 می‌توانید یک مجموعه هوشمند ایجاد کنید و تمام اسناد خود را مرتب و مرتب و در یک مکان نگه دارید. علاوه بر این، هنگامی که رسیدهای خود را در Paperless 3 ذخیره کردید، می‌توانید رسیدها را برای ارسال به ایمیل، چاپ یا صادرات به PDF یا حتی به صورت نمودار نشان دهید.

 صورتحساب، بیانیه‌ها، کارت‌های گارانتی خود را اسکن کنید - هر سند کاغذی و عملکرد OCR از Paperless 3 داده‌ها را تشخیص داده و آن را به پنجره Details اضافه می‌کند. قابلیت جستجو داخلی حتی به شما امکان می‌دهد رسیدها و اسناد را در مجموعه‌های هوشمند پیدا و سازماندهی کنید. قبلاً اسناد خود را به عنوان PDF یا سایر قالب‌های پرونده دارید؟ مشکلی نیست نگران نباشید، آنها را در Paperless 3. بکشید و رها کنید. با گرفتن رسیدهای کاغذی، کتابچه راهنمای محصول و اسناد دیگر و ایجاد یک رکورد الکترونیکی، قبلاً نیاز شما به کاغذ را کاهش داده است.


نسخه 3.0.8:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.11 یا بالاتر 

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بهترین باشید، نه اولین.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘