دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار AnyMP4 Data Recovery نسخه : 1.1.8 برای مک

نسخه : 1.1.8

AnyMP4 Data Recovery نرم افزار حرفه‌ای و ایمن بازیابی اطلاعات است. به شما کمک می‌کند تقریباً تمام پرونده‌های از دست رفته مانند عکس، اسناد، ایمیل، صدا، فیلم و موارد دیگر از درایو رایانه، فلش مموری، کارت حافظه  را بر روی تلفن همراه یا دوربین به راحتی بازیابی کنید. این که آیا پرونده‌ها را برای حذف، قالب و غیره از دست داده‌اید یا داده‌های شما برای خرابی سیستم، حمله ویروس و غیره از بین رفته‌اند، می‌توانید برای کمک به شما نیز از این برنامه قدرتمند بازیابی داده استفاده کنید.

AnyMP4 Data Recovery فرآیند بازیابی داده‌های از دست رفته از لپ تاپ، دسک تاپ و سایر سیستم‌های رایانه‌ای است. بازیابی این پرونده‌ها از سطل زباله خالی بسیار قدرتمند است. همچنین می‌توانید از آن برای اسکن هارد RAW رایانه، پارتیشن RAW و دیسک از درایو داخلی و خارجی استفاده کنید و داده‌های گم شده را با خیال راحت به رایانه خود بازیابی کنید.

این نرم افزار بازیابی اطلاعات می‌تواند درایو قدرتمند فلش برای دستگاه‌های قابل حمل باشد. بسیار جالب است که با فلش مموری USB، کارت SD، فلش کامپکت، Memory Stick و کارت حافظه در تلفن همراه و دوربین اندرویدی سازگار باشید. آنچه شما نیاز دارید کارت خوان یا آداپتور USB است تا به شما اجازه دهد از طریق رایانه خود برای اسکن و بازیابی اطلاعات شناسایی شود.

بازیابی داده‌ها از سطل زباله

اگر داده‌های مهم را به اشتباه مرتفع کرده و پرونده‌های Recycle Bin یا «Shift + Delete» را خالی کنید، نمی‌توانید آنها را از Recycle Bin بازگردانید، اما می‌توانید از این نرم افزار بازیابی داده برای کمک به اسکن و بازیابی فایلهای حذف شده استفاده کنید. در کامپیوتر شما.

بازیابی اطلاعات برای خرابی یا خطا در سیستم

اگر پرونده‌های شما غیرقابل دسترسی، پنهان، خراب است و یا داده‌های شما برای آسیب دیدن سیستم، خرابی سیستم، فرمت سیستم، نصب مجدد سیستم، تصادف دیسک، جداسازی مجدد، کلون نادرست، حمله ویروس و غیره از بین رفته است، می‌توانید از این برنامه نیز استفاده کنید برای کمک به شما در اسکن کردن و پیدا کردن داده‌های مفقود یا غیرقابل دسترسی به راحتی.

داده‌های مختلف را با خیال راحت و سریع بازیابی کنید

اسناد مانند DOC / DOCX، XLS / XLSX، PPT / PPTX، PDF، CWK، HTML / HTM، INDD، EPS، RTF، TXT، LOG، XML، DAT، SIG، JS و غیره را بازیابی کنید.
تصاویر گمشده را در قالب‌های مختلف مانند JPG، TIFF / TIF، PNG، BMP، GIF، PSD، CRW، CR2، NEF، ORF، RAF، SR2، MRW، DCR، WMF، DNG، ERF، RAW و غیره بازیابی کنید.
انواع دیگر داده‌ها مانند ZIP، RAR، SIT، TEMP، WBK، ​​CAB، بانک اطلاعاتی (. db، . exe، . lnk، . chk، . api، . dll، و غیره)، PLIST و موارد دیگر را به رایانه خود برگردانید.

فایل‌های ویدیویی مانند AVI، MOV، MP4، M4V، 3GP، 3G2، WMV، ASF، FLV، SWF، MPG، RM / RMVB، DivX، XviD و غیره را لغو کنید.
فایلهای صوتی گم شده مانند AIF / AIFF، M4A، MP3، WAV، WMA، MID / MIDI، OGG، AAC، AC3، AU، MKA و غیره را دوباره پیدا کنید.
پیام‌های ایمیل و پیوست‌های حذف شده یا گمشده مانند PST، DBX، EMLX، EDB، MBX، MSG و غیره را دوباره پیدا کنید.


نسخه 1.1.8:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.7 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘