describe image content

دانلود نرم افزار InPixio Photo Studio Pro نسخه : 1.2.15 برای مک

نسخه : 1.2.15

Photo Studio  یک برنامه ویرایش کاملاً گسترده که به شما امکان می‌دهد تصاویر خود را به روش خود ایجاد کنید. ما واقعاً از این هویت جدید هیجان زده می‌شویم و امیدواریم که شما نام جدید را به همان اندازه دوست بدارید و مطمئن باشید، ممکن است این نام در حال تغییر باشد اما تمام چیزهایی که کاربران ما در مورد Photo Clip دوست دارند برای ماندن در اینجا هستند Photo Studio 10 همچنان یک نرم افزار ویرایش عکس کاربر پسند خواهد بود، پر از محتوای جالب برای کمک به شما در ایجاد عکسهای عالی و مونتاژ عکس در ادامه بخوانید تا درمورد کلیه ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید در Photo Studio 10 اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Photo Clip اکنون Photo Studio است

اولین چیزی که باید در مورد نسخه 10 Photo Clip بدانید این است که نام جدیدی دارد Photo Studio. چرا تغییر نام؟ از آنجا که آخرین نسخه نرم افزار آنقدر پر از ویژگی‌های مختلف است که تصمیم گرفتیم زمان آن رسیده است که یک نسخه به روز رسانی شود. پرچمدار ما نرم افزار Photo Clip طی سالهای متمادی، از برنامه‌ای برای ایجاد برش‌های پس زمینه گرفته تا مجموعه‌ای از کاربردهای چند منظوره، و بسیاری از نیازهای ویرایش از پاک کردن تا بهبود، پوشش بسیاری کرده است.

قطع و پاک کردن پس زمینه اکنون فقط یکی از جنبه‌های برنامه است.

نسخه‌های اخیر نرم افزار شامل موارد زیر است:

امکانات پیشرفته عکسبرداری، مانند اضافه کردن تصاویر جدید، پس زمینه، متن و برچسب‌ها به یک عکس.
ابزارهایی را پاک کنید، که ضمن حفظ پیش زمینه اصلی، موارد پرتلاطم را از عکسهای شما حذف می‌کند.
ابزاری برای تصحیح و بهبود عکسهای شما. به عنوان مثال، عملکرد تصحیح خودکار، که فقط با یک کلیک می‌تواند رنگ و روشنایی را به عکس‌ها اضافه کند.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

macOS 10.11 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
در ذات اپل این باور وجود دارد که فناوری به تنهایی، کافی نیست،‌ بلکه فناوری در پیوند با هنر آزاد و‌ انسانیت است که ما را به نتیجه‌‌ای می‌رساند که باعث شادی قلب‌هایمان می‌شود

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘