describe image content

دانلود نرم افزار iSkysoft Video Converter Ultimate نسخه : 11.6.6.2 برای مک

نسخه : 11.6.6.2

iSkysoft Video Converter Ultimate به تبدیل صوت، ویدیو و حتی DVD به فرمت‌های مختلف کمک می‌کند. علاوه بر این، همچنان به اضافه کردن فرمت‌های پشتیبانی شده جدید پس از انتشار نسخه‌های جدید ادامه خواهد داد! همیشه از این بزرگترین مبدل ویدیویی برای مک به روزرسانی‌های رایگان دریافت خواهید کرد.

افزایش سرعت نتیجه بهره برداری از قدرت GPU برای انجام محاسبات می‌باشد. شتاب سخت افزاری Intel & NVIDIA GPU سرعت تبدیل iSkysoft iMedia Converter Deluxe را افزایش می‌دهد. اگر می‌خواهید فیلم‌هایی که در H. 264 رمزگذاری شده‌اند را تبدیل کنید، این مبدل ویدیویی همیشه کیفیت اصلی فیلم و صدا را حفظ می‌کند مگر اینکه تنظیمات رمزگذاری یا فیلم‌ها را فشرده سازی کنید.

به عنوان بهترین مبدل ویدیو برای مک می‌تواند نه تنها فیلم‌های داخلی بلکه فیلم‌های آنلاین را تبدیل کند و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که فیلم‌های آنلاین (از جمله 4K & HD) را از بیش از 1000 سایت از جمله YouTube، Hulu، Facebook، VEVO، Vimeo، Dailymotion و غیره به هر فرمت و دستگاهی که می‌خواهید تبدیل کنید.


ایست تغییرات در دسترس نمی باشد

 OS X 10.7 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘