دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار TurboCAD Mac Deluxe نسخه : 11.0.0 برای مک

نسخه : 11.0.0

TurboCAD Mac Deluxe یک راه حل طراحی همه منظوره 2D / 3D است که به شما امکان می‌دهد تا به راحتی داده‌ها را با فرمت‌های رایج به اشتراک بگذارید. این نرم افزار 64 بیتی برای بارگیری، پردازش و ارائه طراحی تقریباً در هر اندازه، به اندازه کافی قدرتمند حتی برای طراحی پیشرفته معماری، مکانیکی و عمومی CAD سازگار است. به علاوه، ویژگی‌های جدید و بهبود یافته در نسخه 10 با عملکرد بیشتری، قابلیت استفاده، همکاری و موارد بیشتر را ارائه می‌دهد!

Complete Design 2D / 3D

ابزار طراحی بصری 2D / 3D، ابزار ویرایش آسان، متن و ابزارهای ابعادی، ایده‌ها را به واقعیت تبدیل می‌کنند. علاوه بر این، صرفه جویی در وقت با بیش از 11000 نماد از پیش کشیده شده را شامل می‌شود.

پشتیبانی چند منظوره جدید

تکنیکی که با استفاده از آن می‌توانید چندین پردازنده را برای تکمیل دستور برای سرعت بخشیدن به عملکرد نرم افزار استفاده کنید.

طراحی معماری 

به راحتی با دستیار تهیه پیش نویس نقشه‌های کف تهیه کنید یا از بین 1000 طرح از پیش آماده شده انتخاب کنید. درها و پنجره‌های پارامتری را با استفاده از ابزارهایی برای قرار دادن دقیق، در دیواره‌های خودبخود و خودکار اندازه‌ای قرار دهید.

مش، سطح و مدل سازی جامد ACIS

به سرعت اشیاء سه بعدی را با استفاده از مدل سازی سطح قدرتمند و موتور و ابزارهای جدید مدلسازی جامد ACIS® ایجاد کنید. اسنپ ​​ها و وسایل هم ترازی از صحت اطمینان برخوردار هستند.

CAD و سازگاری گرافیکی 

پشتیبانی از فرمت‌ فایل‌های استاندارد با استاندارد صنعت، بسیاری از آنها به تازگی به روز شده، از جمله AutoCAD® 2018. DWG /. DXF، Adoberator Illustrator، 3DS، ACIS®، SAT، PDF و موارد دیگر.

ابزارهای چاپ سه بعدی

اکنون به یک مجموعه از ابزارهای اعتبار سنجی دسترسی پیدا کرده و بخشی را برای چاپ سه بعدی تهیه کرده و تهیه کنید.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

macOS 10.11 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
در ذات اپل این باور وجود دارد که فناوری به تنهایی، کافی نیست،‌ بلکه فناوری در پیوند با هنر آزاد و‌ انسانیت است که ما را به نتیجه‌‌ای می‌رساند که باعث شادی قلب‌هایمان می‌شود

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘