describe image content

دانلود نرم افزار VideoDuke نسخه : 1.7 (268) برای مک

نسخه : 1.7 (268)

فیلم‌ها را در مک با VideoDuke بارگیری کنید! این برنامه از کلیه وب سایت‌های ویدیویی مشهور پشتیبانی می‌کند و فیلم‌های آنها را در قالب فایل‌های مختلف نگه می‌دارد. همچنین می‌توانید فیلم‌های جریان را در مک با سرعت بسیار دلپذیر و با کیفیت بالا بارگیری کنید.

شما می‌توانید هر فیلم مورد نظر خود را با یک کلیک بارگیری کنید! به سادگی پیوند ویدیو را بچسبانید و VideoDuke بقیه را انجام می‌دهد.
در حالت ساده، شما به فیلم‌های موسیقی، فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی، کارتون‌های موجود در Vimeo، YouTube و Dailymotion دسترسی سریع می‌دهید. فایلها را می‌توان به صورت 3GP، MP4، M4V، FLV و با وضوح دلخواه ذخیره کرد: 360p، HD 720p، HD 1080p یا دیگری.

لیست‌های پخش کامل و کانال‌های YouTube را بارگیری کنید
با VideoDuke می‌توانید کانال‌ها و لیست‌های پخش کامل را از YouTube ذخیره کنید. مانند فیلم‌های جداگانه، می‌توانید برای هر فیلم کیفیت را انتخاب کنید: 1440p، 1080p، 720p، 480p، 360p، 240p یا 180p.

بارگیری کننده MP3
VideoDuke همچنین فیلم‌ها و فایل‌های صوتی YouTube را بارگیری کنید. نیازی به تبدیل نیست: فقط به جای کلیپ اصلی YouTube، موسیقی متن فیلم دریافت می‌کنید. این برنامه عنوان آهنگ صوتی و جلد آلبوم را حفظ کرده و می‌تواند پرونده‌ها را به صورت WebM، MP3 یا سایر قالب‌ها ذخیره کند.

استفاده از VideoDuke آسان و شهودی است: کافی است کلمات جستجوی خود را در برنامه تایپ کنید تا فیلم‌هایی که از وب بارگیری کرده‌اید را پیدا کنید. همچنین می‌توانید فیلم‌ها را در مرورگر وب جستجو کنید: VideoDuke با دکمه‌های دسترسی سریع از کلیه وب سایت‌های ویدیویی محبوب مانند YouTube، Dailymotion، Vimeo پشتیبانی می‌کند.

در حالت پیشرفته VideoDuke، هنگام بارگیری گزینه‌ها عمیق‌تر می‌شوید. به عنوان مثال، شما می‌توانید تمام منابع استخراج شده از وب سایت، از جمله فیلم، صوتی، انیمیشن‌های فلش، تصاویر و غیره را مشاهده کنید و به یک برگه ضروری بروید تا دقیقاً انواع فایلهای مورد نیاز برای بارگیری را ببینید.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

macOS 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
هدف ما هرگز سود بیشتر نبوده است، هدف ما همیشه بهترین بودن بوده است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘