دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Artlantis نسخه : 9.0.2.21736 برای مک

نسخه : 9.0.2.21736

Artlantis 2020 - نرم افزار ارائه سه بعدی، پیشگام در تجسم معماری و سازگار با تمام نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی در بازار، Artlantis ساده‌ترین و سریعترین راه حل برای ایجاد تفاسیر و انیمیشن‌های نوری است.

Artlantis 2020 - ویژگی‌های اصلی:

رابط

طراحی با یک رابط کاربری بسیار واضح و ارگونومیک، Artlantis برای یادگیری و استفاده راحت و راحت است. در همه زمان‌ها، ابزارهای لازم در نزدیکی پنجره پیش نمایش زمان واقعی قرار دارند که به شما امکان می‌دهد نتایج هر تنظیم را مشاهده کنید.

سادگی

لازم نیست در زمینه‌های رایانه مهارت داشته باشید - یادگیری و استفاده از Artlantis بسیار آسان و خیلی سریع است. Artlantis توسط متخصصان، کاربران پیشرفته و مبتدیان به طور مشابه برای شبیه سازی، ارائه و برقراری ارتباط پروژه‌های خود، با تولید تصاویر و تصاویر با کیفیت بالا و انیمیشن‌هایی با عکس-واقع گرایی قابل توجه در زمان ضبط مورد استفاده قرار می‌گیرد!

پیش نمایش زمان واقعی

شهرت و موفقیت Artlantis در درجه اول در مفهوم بنیانگذار آن استوار است: پیش نمایش صحنه اجازه می‌دهد تا کاربران کنترل مداوم هر تغییر. درست از باز شدن یک صحنه سه بعدی، پیمایش، تغییر سایه‌ها و اشیاء، چراغ‌ها یا محیط سه بعدی - همه بلافاصله در پنجره پیش نمایش قابل مشاهده هستند.

سرعت

سرعت نمایش صحنه، پیمایش، موقعیت مکانی یا پراکندگی نور - در پیش نمایش و در رندر نهایی - استثنایی است. در حالی که Global Illumination که واقعیت پردازی صحنه‌ها را تضمین می‌کند، زمان محاسبه زیادی را به خود اختصاص می‌دهد، Artlantis تنها نرم افزار ارائه دهنده در بازار است که یک نسبت کیفیت / زمان کارآمد را ارائه می‌دهد. حالت «پیش نویس» امکان نمایش سریع پیش نمایش را در مراحل آماده سازی فراهم می‌کند.

پنجره 2D

علاوه بر پیش نمایش سه بعدی، Artlantis دارای یک پنجره 2D برای قرار گیری دوربین‌ها یا دنباله‌ها، تنظیم یک مسیر پانوراما برای کشف پروژه را آسان می‌کند.

نظرات

تعداد دلخواه خود را به عنوان دلخواه تعریف و ذخیره کنید: از منظر، در نمای موازی، در درج یا پانوراما، هر کدام دارای تنظیمات نور خاص خود هستند.

عمق میدان

دقیقاً همانطور که یک عکاس ظاهری را انتخاب می‌کند، در Artlantis می‌توانید عمق میدان، ISO و سرعت شاتر را برای هر تعداد بازدید که می‌خواهید تنظیم کنید. چه بر روی یک شیء تمرکز کنید، چه در یک نقطه مشخص در فضا و یا بینهایت، می‌توانید به راحتی یک نوار لغزنده تاری را تنظیم کنید.

نماهای موازی

نماهای موازی (پیش بینی‌ها و برش ها) را می‌توان در بازرس اختصاصی، بر اساس نوع طرح ریزی (ارتفاع، آکسونومتری، نمای بالا)، موقعیت یابی دوربین، عرض نما یا تعریف هواپیماهای برش تنظیم کرد… نوار کنترلی به شما امکان می‌دهد تنظیمات اصلی پروژه را در محیط خود ویرایش کنید.

چشم اندازها و عمودها

هر نقطه نظر دارای زمین، سطح، سطح، مواد و تصاویر پس زمینه یا پیش زمینه بی‌نهایت خاص خود است که به راحتی می‌توانید لبه‌های پیش نمایش را دستکاری، تغییر اندازه یا حتی تنظیم کنید. Artlantis یک عملکرد عمودی دارد که یک حالت پرسپکتیو را برای پروژه‌های بلند مرتبه جالب می‌کند.

سایه بان‌ها و بافت ها

با یک کشیدن و رها کردن ساده از فروشگاه از روی یک صحنه از یک صحنه، می‌توانید فوراً سطح را با مواد مشخص شده بپوشید و ویژگی‌های آن را مانند رنگ، رنگ، کدورت، بازتاب و پراش، جهت گیری و مقیاس الگوی و غیره تنظیم کنید. با واقع گرایی، می‌توانید تنظیمات را مرتب تنظیم کرده و چشم انداز سطح را با تغییر بازتاب، یا درخشندگی، یا دست انداز تغییر دهید…

اشیاء و شخصیت‌های سه بعدی

Artlantis برای مناظر خیره کننده واقعیت که به وفور زندگی را نشان می‌دهد، یک مدیر شی شگفت انگیز را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید اشیاء را به صورت سه بعدی یا 2 بعدی دستکاری کنید و با کنترل سلسله مراتب، لنگر و فصل آنها، رفتارهای آنها را با ویژگی صحنه مرتبط کنید. یا، می‌توانید ویژگی‌های آنها مانند همیشه عمودی کف را مانند یک چراغ کف قرار دهید، در حالی که یک چراغ دیواری به صورت عمود بر دیوار آویزان است.

MediaStore

هزاران رسانه اضافی برای خرید در فروشگاه مدیا مستقیماً از داخل Artlantis در دسترس هستند. این یک رسانه مبدل برای رسانه‌های متعلق به نسخه‌های قبلی است. "

پوشش گیاهی سه بعدی

گیاهان، چمنها، چمنزارها و درختان سه بعدی اشیاء ساده‌ای هستند که با کشیدن و رها کردن از آنها می‌توان استفاده کرد.
علاوه بر این، آنها از ویژگی‌های حیرت انگیز تطبیق تراکم و رنگ شاخ و برگ شاخه‌های خود با فصل برخوردار هستند.
Artlantis ابزاری برای مکان‌های خاص با پوشش گیاهی را ارائه می‌دهد. این اجازه می‌دهد تا اشیاء را بصورت جداگانه با کشیدن و رها کردن یا در منطقه قرار دهید.

کارت پستال

کارت پستال عکس فوری از صحنه است که تمام تنظیمات اختصاص داده شده به مواد (رنگ‌ها، سایه بان‌ها و بافت ها) را برای استفاده بعدی یا به اشتراک گذاری ذخیره می‌کند. کارت پستالها نیز مانند سایه بانها، اشیاء یا تصاویر، به عنوان رسانه در نظر گرفته می‌شوند.

کاتالوگ رسانه یکپارچه

Artlantis شهرت خود را مدیون کاتالوگ غنی و کاربردی است: بیش از 1000 رسانه در یک مجموعه شهودی سازماندهی می‌شوند تا مستقیماً در صحنه‌های سه بعدی شما مورد کاوش قرار گیرند.

درج سایت

ابزار ضروری مجاز به شبیه سازی یک پروژه ساختمان در سایت آینده خود برای مجوزهای ساختمانی، ویژگی منحصر به فرد Artlantis. بازرس توالی آن شما را قدم به قدم از طریق تنظیمات تشخیص فضا راهنمایی می‌کند


نسخه 9.0.2.21736:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘