دانلود نرم افزار مک

دانلود نرم افزار NetSpot Pro نسخه : 2.12.1008 برای مک

نسخه : 2.12.1008

NetSpot Pro ابزاری ساده و در دسترس برای بررسی Wi-Fi برای کاربران Mac است که امکان جمع آوری، تجسم و تجزیه و تحلیل داده‌های Wi-Fi را با استفاده از هر مک بوک فراهم می‌کند.

NetSpot Pro می‌تواند با ساختن نقشه Wi-Fi بصری، شبکه بی‌سیم شما را تجسم کند. به شما امکان می‌دهد مناطق مرده و بدون پوشش را ببینید و نقاط داغ (نقاط دسترسی) را به درستی قرار دهید. با استفاده از نقشه بصری داده‌های بی‌سیم جمع آوری شده، بار کانال‌ها را نیز مشاهده خواهید کرد و می‌توانید تصمیم بگیرید که چگونه بهینه سازی سایت Wi-Fi خود را بهتر کنید.

NetSpot Pro آنالیز کننده قدرتمند پوشش Wi-Fi است. فقط با چند کلیک می‌توانید نقشه منطقه خود را بارگیری کنید، موقعیت مکانی خود را روی نقشه مشخص کنید و NetSpot Pro شروع به جمع آوری داده‌های Wi-Fi در اطراف شما می‌کند. این کلیه اطلاعات لازم را برای تجزیه و تحلیل نشت سیگنال‌های رادیویی، کشف منابع صوتی، موقعیت مکانی مؤثر و غیره به نقاط دستیابی جمع می‌کند.

همچنین می‌توانید از NetSpot Pro به عنوان ابزاری قدرتمند برای برنامه ریزی شبکه بی‌سیم استفاده کنید. نقشه را بارگیری کنید، داده‌های بررسی سایت بی‌سیم را جمع آوری کنید، نقشه گرمای شبکه خود را بسازید و آماده ساخت پیکربندی بهینه یک شبکه جدید Wi-Fi و استفاده از کانال‌های رادیویی خردمند با حداقل نسبت سیگنال به نویز هستید.


اضافه شده:

پشتیبانی از 802.11ax  سیستم (aka WiFi 6)
پشتیبانی از WPA3

بهبود یافته:

لیست فروشندگان به روز شده است.

درست شده:

نمودار جزئیات مربوط به شبکه‌هایی که از 5 گیگاهرتز پخش می‌شوند.

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘