دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Loopback نسخه : 2.1.3 برای مک

نسخه : 2.1.3

 انتقال صدا بین برنامه‌ها در Mac شما آسان خواهد شد. دستگاه‌های صوتی مجازی ایجاد کنید تا صدا از برنامه‌ها Loopbackand و دستگاه‌های ورودی صوتی Loopback و سپس آن را به برنامه‌های پردازش صوتی ارسال کنید. Loopback به شما قدرت یک تخته مخلوط استودیوی سطح بالا را می‌دهد، درست در داخل کامپیوتر شما!

یک سیستم ترانزیت برای AUDIO شما

منابع صوتی را ترکیب کنید

پیکربندی یک دستگاه صوتی مجازی از چندین منبع آسان است. برای شروع کافی است برنامه‌ها و دستگاه‌های صوتی فیزیکی مورد نظر خود را به جدول منابع صوتی اضافه کنید.

سیستم گسترده‌ای در دسترس است

Mac شما دستگاههای مجازی Loopback را دقیقاً مانند دستگاههای فیزیکی نشان می‌دهد. آنها را در فهرست سایر دستگاهها در تنظیمات سیستم لیست کنید یا آنها را به عنوان ورودی یا خروجی در هر برنامه صوتی انتخاب کنید.

ارسال صوتی بین برنامه ها

Loopback همچنین می‌تواند دستگاههای عبور را ایجاد کند، که صوتی را از یک برنامه به برنامه دیگر ارسال می‌کنند. دستگاه Loopback را به عنوان خروجی در یک برنامه و ورودی در برنامه دیگر تنظیم کنید تا صدا مستقیماً بین برنامه‌ها پخش شود.

موارد مفید برای LOOPBACK

صوت را به تمام مهمانهای پادکست خود پخش کنید

میکروفون خود را با منابع صوتی مانند iTunes یا QuickTime Player ترکیب کنید، سپس دستگاه Loopback خود را به عنوان منبع خود در اسکایپ انتخاب کنید. پرستو! مهمانان شما هم صدای شما و هم افزونه‌های صوتی شما را می‌شنوند.

ضبط فیلم‌های گیم پلی

ساخت فیلم‌های گیم پلی با صدای عالی اغلب می‌تواند بسیار دشوار باشد. اگر از دستگاهی مانند سخت افزار Game Capture Elgato استفاده می‌کنید و می‌خواهید میکروفون و صدای بازی را به طور همزمان ضبط کنید، Loopback می‌تواند کمک کند!

دستگاه‌های سخت افزاری را ترکیب کنید

برنامه‌هایی مانند GarageBand، Logic و Ableton Live فقط از یک دستگاه صوتی واحد به طور همزمان ضبط می‌کنند. خوشبختانه، آنها ضبط از کانال‌های زیادی را ارائه می‌دهند. با Loopback می‌توانید چندین دستگاه ورودی را در یک دستگاه مجازی برای ضبط آسان ترکیب کنید.

ایجاد صفحه نمایش درجه یک

ضبط‌های صفحه، از جمله QuickTime Player، به شما امکان می‌دهند صدا صوتی میکروفون یا تمام صدای سیستم را به طور همزمان بگنجانید. هیچ گزینه‌ای ایده آل نیست. یک وسیله مجازی ایجاد کنید که فقط میکروفون و صدای برنامه را به دست آورد تا دقیقاً صدایی که می‌خواهید را دریافت کنید.

مسیر صوتی برای پخش

یک دستگاه ساده (عبور از طریق) را به عنوان خروجی در انتهای یک زنجیره Audio Hijack و سپس به عنوان منبع ورودی در Nicecast تنظیم کنید. اکنون شنوندگان می‌توانند با ضبط کردن آن، جریان مستقیم پادکست شما را تنظیم کنند!

موارد دیگر..

با Loopback، قدرت و کنترل فوق العاده‌ای درباره نحوه هدایت صوتی در مک و بین برنامه‌ها به دست می‌آورید. ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا در مورد کاربردهای باور نکردنی جدیدی که برای آن پیدا کرده‌اید بشنویم!


پیشرفت‌ها و رفع اشکالات با ACE 11.1. 3
موتور ضبط صدا (ACE) به 11.1. 3 به روز شده است، بسیاری از پیشرفت‌های داخلی از جمله اصلاحات اضافی برای ردیابی دستگاه، و حل مشکلات در مورد بلوتوث
برنامه‌هایی که فاقد شناسه بسته نرم افزاری هستند (مانند DOSBox) اکنون توسط Loopback به درستی اداره می‌شوند.

پیش از این، دستگاه‌های صوتی که نتوانستند تنظیمات «حمل و نقل فیزیکی» خود را به درستی گزارش دهند، در این آپدیت این مشکل برطرف شده است.
در کاهش سطح CPU استفاده شده و بهبود عملکرد در شرایط مختلف، در کل متر سنجها پیشرفت انجام شده است.
دید اصلی پنجره Loopback اکنون از گزینه منو در فهرست پنجره می‌گذرد
به روزرسانی در هشدار خطایی نشان داده شده است که هنگام حذف توسط برنامه دیگری مسدود شده است
اشکال زدایی Loopback به روز شده است، تا اطلاعات پیکربندی دقیق‌تر را در بر بگیرد

macOS 10.12.0 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
اجازه بدهید شادی و خوشحالی در طول مسیر با شما همراه باشد، نه در هنگام رسیدن به یک هدف یا مقصد دور.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘