دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Kyoobik Photo نسخه : 1.34 برای مک

نسخه : 1.34

جستجو در نرم افزار های ویرایش عکس، شما را به سمت Kyoobik Photo هدایت خواهد کرد که عکس های شما را به یک تصویر کاشی شده هندسی تبدیل می‌کند.

تصویر مشبک؟ به نظر مستقیم می‌رسد، اما چرخش‌ها و اسلایدهای شگفت انگیز که می‌توانید با این برنامه بگیرید، نه تنها عکس شما را به یک اثر هنری سفارشی تبدیل می‌کند، بلکه می‌تواند شما را با سبک نگرش پاپ هنری موجود در سال 1960 برگرداند.

این برنامه شما را فراتر از ستون‌ها و ردیف‌های شبکه می‌برد. این اثر بلافاصله با یک کلیک ساده تصویر شما را شبکه ای می‌کند. با این حال، شما می‌توانید آن را به سطح بعدی برسانید و از چهار دیوار شکسته فراتر روید! یک چارچوب برای تصویر خود با کره، مثلث یا حتی شش ضلعی انتخاب کنید. همه چیز را می‌توان از اینجا به بعد با یک لغزنده ساده کنترل کرد.

روشی سریع و سیر برای خلق یک اثر هنری کاشی کاری با کنترل سبک و اندازه شکل. به راحتی فاصله بین اشکال کاشی کاری شده را با یک نوار لغزنده مفید با گزینه‌ها تنظیم کنید تا هر شکل با یک حاشیه رنگی زده شود. برای تغییر بیشتر رنگ، رنگ و بوی یک سبک را تغییر دهید و یا رنگهای خاکی را برای ظاهری یکپارچهسازی با سیستمعامل انتخاب کنید - رنگ و رنگ عکس شما به شما بستگی دارد. ساخت Kyoobik را با سایه‌های قطره‌ای برای ابعاد 3 بعدی ظاهر کنید.

Kyoobik Photo  به شما امکان می‌دهد یک شکل مانند یک مربع، مستطیل، مثلث یا هشت ضلعی را انتخاب کنید و سپس تصویر خود را به ردیف‌ها و ستون‌ها کاشی کنید و آنها را به طور مساوی با گزینه‌هایی برای رنگ آمیزی تصویر و سایه‌ها رها کنید.

Oobik Shapes این اثر جالب به شما امکان می‌دهد لیستی از اشکال مانند گل، دایره یا چرخ دنده‌ها را انتخاب کنید و سپس تصویر خود را به وفور از اندازه‌های اندازه هر دو بزرگ و کوچک با گزینه‌هایی برای اضافه کردن کالئیدوسکوپی از رنگ برای فاکتور wow تقسیم کنید.

هواپیمای Kyoobik the تصویر را به اشکال حتی دومینو مانند سه بعدی تقسیم می‌کند و سپس به صورت منظم قطعات را در یک صفحه افقی سطح می‌کند.

Kyoobert 3D the عکس را به اشکال هندسی 3D تقسیم می‌کند و سپس آنها را برای یک عکس ظاهر شده با الگوی بعدی به طور مساوی توزیع می‌کند.

Ooberlapping Shapes به شما امکان می‌دهد از بین سه شکل سایه دار دو بعدی انتخاب کنید و به طور مساوی آنها را به یک الگوی همپوشانی تقسیم کنید.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.6 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
گاهی زندگی با آجر به سرت می زند. ایمان خود را از دست ندهید

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘