دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Ember نسخه : 1.8.5 برای مک

نسخه : 1.8.5

Ember که قبلا با نام LittleSnapper شناخته شده بود دفترچه‌ای دیجیتال برای شما از چیزهایی است که شما به آنها نیاز دارید از جمله: وب سایت‌ها، عکس‌ها، برنامه‌ها یا چیزهای دیگر. فقط تصاویری را که می‌خواهید نگه دارید، بکشید و آنها را در مجموعه‌های مرتبط ترتیب دهید، حاشیه نویسی از تصاویر مورد نیاز برای بازخورد و تصاویر خود را در خدمات وب مورد علاقه خود به اشتراک بگذارید.

ایده‌های الهام بخش طراحی خود را سازماندهی کنید

تصاویر را از Mac و اطراف وب خود بکشید و آنها را در مجموعه‌ها سازماندهی کنید. برچسب‌ها را بر روی تصاویر اعمال کنید و مجموعه‌های هوشمند را بر اساس برچسب‌ها و ابرداده‌های دیگر در کتابخانه خود بسازید.
در وب سایت‌های مورد علاقه خود مشترک شوید. اشتراک‌ها به شما امکان می‌دهد وب را بصری مرور کنید. تصاویر را می‌توان در کتابخانه Ember شما ذخیره کرد و با دوستان و همکاران به اشتراک گذاشت.

دفترچه‌ای از طرح‌هایی که دوست دارید بسازید

وب سایت‌های خود را از Safari و Chrome با پسوندهای مرورگر قدرتمند، به کتابخانه Ember خود ذخیره کنید. Ember نیازی به اجرای ندارد و می‌توانید تصاویر را از طریق مرورگر خود به مجموعه‌ها ارسال کنید. Ember هنگام جابجایی از عرض پنجره مرورگر شما استفاده می‌کند، بدین معنی که طرح در تصویر گرفته شده دقیقاً یکسان است.

Ember همچنین دارای یک مرورگر پاسخگو است و به شما امکان می‌دهد صفحات وب پاسخگو را در هر عرض دلخواه ذخیره کنید، و حالت Element Selection مناطق مناسبی از صفحه وب را شناسایی می‌کند تا در هنگام چرخش بر روی آنها ضربه محکم و ناگهانی داشته باشید. حتی پیش تنظیم‌های دستی برای دستگاه‌های iOS مورد علاقه شما وجود دارد که به سرعت عرض مرورگر را تنظیم کنند.

عکس بگیرید

با Ember عکس بگیرید و آنها به طور خودکار با نام برنامه‌ای که برای آنها اعمال شده است، در کتابخانه شما ظاهر می‌شوند. می‌توانید تصاویر تمام صفحه، تمام صفحه به موقع، منطقه و «پنجره» را ضبط کنید.
بازخورد را در مورد تصاویر خود ترسیم کنید. ابزار طراحی زیبا و متن به شما اجازه می‌دهد تا در مورد تصاویر بازخورد کنید. برش و چرخش اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما همیشه کاملاً اندازه و تراز شده باشند.

برو به تمام صفحه، در فضای خاص خود با Ember دست نخورده کار کنید. با دوستان و همکاران به اشتراک بگذارید. تصاویر خود را با ایمیل، AirDrop، پیام، توییتر، فیس بوک، Tumblr، Flickr و CloudApp ارسال کنید.

عکس‌های آیفون و آی پد به صورت خودکار شناسایی می‌شود. سازماندهی کتابخانه هرگز آسانتر نبوده است: فقط کافی است آن PNGها را از دستگاه iOS مورد علاقه خود بکشید و Ember به طور خودکار آنها را به صورت «Phone» و «Tablet» برای شما مرتب می‌کند!

واردات از LittleSnapper. Ember کتابخانه‌هایی را از LittleSnapper وارد می‌کند، و آنها را به کتابخانه Ember شما اضافه می‌کند.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.9 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
من همانند خیلی از کارهای موثری که انجام داده ایم به موارد بسیاری که انجام نداده ایم افتخار می کنم. ابداع کردن شامل گفتن نه به هزاران مسئله ی گوناگون است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘