دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار JixiPix Moku Hanga نسخه : 1.45 برای مک

نسخه : 1.45

JixiPix Moku Hanga (کلمه Moku یک کلمه ژاپنیست و به معنای «چوب» است، در حالی که کلمه hanga به معنی «چاپ» است) به شما امکان می‌دهد چاپ هنری از هر تصویر یا عکس فوری (بدون نیاز به زمان کنده کاری بر روی چوب) هنرمندانه را ایجاد کنید. JixiPix تمام کارها را برای شما انجام دهید! با قدرت شخصی سازی کامل این نرم افزار، می‌توانید یک شاهکار هنری را به اندازه کافی ایجاد کنید که بخشی از تاریخ چاپ باشد!

خطوط خارجی موجود در موکو هانگا بسیار چشم نواز است و یک هنر بسیار زیبا و دستی را تکرار می‌کند. با استفاده از لغزنده‌های موجود در برگه تنظیم، می‌توانید صافی، عرض و استحکام طرح موجود را کنترل کنید تا ترکیب آن تنظیم شود. ایستگاه از پیش تنظیم شده نیز برای شروع سریع پروژه شما در دسترس است. از میان طیفی از طرح‌های برجسته و جسورانه، و ترکیب‌های رنگی روشن و ظریف انتخاب کنید. اگر رنگ‌های از پیش تعیین شده برای کار شما مطابق میل شما نیست، گزینه تغییر رنگ پالت برای شما وجود دارد. پس از رسیدن به رنگ مورد نظر، کارهای هنری خود را با یک لبه هنری یا کاغذ تکمیل کنید. در تهیه چاپ، تصویر نهایی به انتخاب مقاله متکی است. چه از الیاف کووزو باشد و چه از کاغذ برنج - این موضوع باعث می‌شود زیبایی هنری به چاپ شما اضافه شود و Moku Hanga آن را تکمیل می‌کند.

 

امکانات نرم افزار JixiPix Moku Hanga:


به صورت خودکار یک اثر هنری با ظاهر طرح‌های کوفته دار و برس دار بر روی رنگ ایجاد کنید و این قابلیت به طور کامل با کشویی ساده قابل تنظیم است.
عرض، استحکام و چگونگی صاف یا روان بودن طرح کلیپ شده خود را تنظیم کنید.
رنگ را در اثر هنری خود با کشوی رنگ کنترل کنید.
بین دو سبک چاپ انتخاب کنید: «چند رنگ» یا «چند بلوک».
سبک چند رنگ از تمام رنگهای اصلی در عکس شما استفاده می‌کند. با تنظیم اسلایدر «Image Color» می‌توانید رنگها را در کارهای هنری خود کاهش دهید و یا آن را به انواع سبکهای چاپی اضافه کنید، از یک فرآیند بلوک به صورت کامل و رنگ گرفته تا رنگهای لکه‌ای می‌باشد.
سبک چند بلوک از 5 بلوک رنگی که از تصویر اصلی شما بیرون کشیده شده استفاده می‌کند و سپس رنگ‌ها را در بین آثار هنری شما تقسیم می‌کند و ظاهری از کنده کاری چوب به صورت جداگانه برای هر رنگ را تقسیم می‌کند. نکته جالب در مورد این سبک، قابلیت «تصادفی کردن رنگ ها» در طول کارهای هنری شما و امکان جایگزینی هر رنگ یا همه این رنگ‌ها، با استفاده از انتخابگر طیف کامل است. با استفاده از این فرآیند می‌توانید به نتایج رنگی ساده و اغراق آمیز دست یابید.
نرم افزار با تصاویر Hi-Res کار می‌کند و Hi-Res را برای نتایج با کیفیت بالا ذخیره می‌کند.
با انواع پیش تنظیم‌های مختلف سریع
تنظیمات سفارشی مورد علاقه شخصی را با استفاده از منوی «ذخیره از پیش تنظیم» ایجاد می‌کند.
JixiPix Randomizer اعتیاد آور است!


لیست تغییرات در دسترس نمی‌باشد

OS X 10.9 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
زندگی خود را وارد حاشیه نکنید. دنیا به حضور پررنگ شما احتیاج دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘