دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Axure RP نسخه : 9.0.0.3681 برای مک

نسخه : 9.0.0.3681

Axure RP نرم افزاری مخصوص برای نمونه سازی وب سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی وب می‌باشد.

طراحی آسان

ایجاد نمودارهای ساده  یا نمونه‌های اولیه بسیار کاربردی و غنی با منطق شرطی، محتوای پویا، انیمیشن‌ها، توابع ریاضی و تعامل مبتنی بر داده‌ها بدون نوشتن یک خط کد.

اشتراک گذاری آسان
روی یک دکمه کلیک کنید و Axure RP نمودارها و نمونه‌های اولیه شما را در Axure Share  قرار می‌دهد. فقط یک لینک ارسال کنید، دیگران می‌توانند پروژه شما را در یک مرورگر مشاهده کنند. در دستگاه‌های تلفن همراه، از یک مرورگر یا برنامه Axure Share برای iOS و Android استفاده کنید.

نمودار و مستند سازی
نمودارهای فلش، وایرهای فایر، مدلهای تبلیغاتی، مسافرتهای کاربر، پرسنل، تابلوهای ایده و موارد دیگر را ایجاد کنید. به سرعت عناصر را از کتابخانه‌های داخلی یا سفارشی بکشید تا نمودارهای خود را ایجاد کنید. نمودارها و نمونه‌های اولیه خود را برای مشخص کردن عملکرد، پیگیری کارها یا ذخیره اطلاعات پروژ قرار دهید.

همکاری آسانتر تیمی
Axure RP اجازه می‌دهد تا چندین نفر به طور همزمان روی همان پرونده کار کنند، و این باعث می‌شود تیم شما بتواند با هم کار کند. یک پروژه تیمی را در Axure share یا SVN ایجاد کنید و از یک سیستم check-in و check-out برای مدیریت تغییرات استفاده کنید. پروژه‌های تیمی همچنین تاریخچه تغییرات را با یادداشت‌های مربوط به هر بار ورود به سیستم حفظ می‌کنند.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.7 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اینکه ثروتمندترین فرد قبرستان باشم برای من اهمیتی ندارد. اینکه شب ها قبل از رفتن به تخت خواب، بدانم که امروز کار خارق العاده ای انجام داده ام، این چیزی است که برای من ارزشمند است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘