دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار ZBrush نسخه : 2020.1.1 برای مک

نسخه : 2020.1.1

ZBrush یک برنامه مجسمه سازی و نقاشی دیجیتال است که با ویژگی‌های قدرتمند و گردش کار بصری خود صنعت سه بعدی را متحول کرده است. ساخته شده در رابط کاربری زیبا. ZBrush پیشرفته‌ترین ابزار جهان برای هنرمندان دیجیتال امروز ارائه می‌دهد. ZBrush با داشتن زرادخانه‌ای از ویژگی‌هایی که با قابلیت استفاده در ذهن ایجاد شده است، یک تجربه کاربری را ایجاد می‌کند که در عین الهام گرفتن از هنرمند درون، احساس طبیعی فوق العاده‌ای می‌کند. ZBrush با توانایی مجسمه سازی تا چند میلیارد چند ضلعی، به شما امکان می‌دهد فقط با تخیل خود محدودیت ایجاد کنید.

منوهای ZBrush که به صورت یک اصل از دایره شکل طراحی شده‌اند با هم به روش غیر خطی و بدون حالت کار می‌کنند. این تعامل مدل‌های سه بعدی، تصاویر 2D و 2.5D Pixol را به روش‌های جدید و منحصر به فرد تسهیل می‌کند.

ZBrush تمام ابزارهای مورد نیاز برای طراحی سریع یک مفهوم 2D یا 3D را به شما می‌دهد و سپس تمام ایده‌های خود را برای اتمام کار می‌گیرید. با روشنایی و جلوه‌های جوی می‌توانید رندرهای واقع گرایانه را مستقیماً در ZBrush ایجاد کنید. با استفاده از گزینه‌های صادرات بسیار قدرتمند، می‌توانید به راحتی مدل خود را برای چاپ سه بعدی آماده کرده یا در هر برنامه دیجیتالی دیگری استفاده کنید.

از آنجا که کاربران ZBrush با پردازش نرم افزار قدرتمند آن فعال شده‌اند، می‌توانید با نگرانی در مورد خرید کارتهای گرافیکی گران قیمت، با میلیون‌ها زوج چند ضلعی بزنید و بکشید. به همین دلیل است که ZBrush توسط همه از علاقه مندان به هنر گرفته تا استودیوهای بزرگ فیلم و بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

موانع فنی و منحنی‌های یادگیری شیب دار را پشت سر بگذارید، زیرا با برس و ابزارهای آشنا ترسیم و نقاشی می‌کنید.


نسخه 2020.1.1:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

Mac OS X 10.5 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اما اپل واقعا به یک درامر متفاوت می زند. من قبلاً می گفتم که اپل باید سونی این تجارت باشد، اما در واقعیت، فکر می کنم اپل باید اپل این تجارت باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘