دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Aiseesoft iPhone Ringtone Maker نسخه : 7.1.10 برای مک

نسخه : 7.1.10

Aiseesoft iPhone Ringtone Maker for Mac ،تبدیل هر نوع فیلم و صوتی به فرمت M4R آهنگ زنگ آیفون و بارگذاری پرونده‌های M4R به آیفون، iTunes و Mac.

  این نرم افزار می‌تواند تقریباً کلیه قالب‌های ویدیویی و صوتی را به آهنگ زنگ آیفون M4R تبدیل کرده و مستقیماً به عنوان زنگ آهنگ در آیفون شما بارگذاری کند.

 Aiseesoft iPhone Ringtone Maker for Mac یک راه حل خوب برای تبدیل هر فیلم و موسیقی به فرمت آهنگ زنگ آیفون M4R در مک شما فراهم می‌کند.

آهنگ زنگ آیفون را در Mac سفارشی کنید
شما می‌توانید کلیپ‌های موسیقی مورد علاقه خود را به عنوان آهنگ‌های زنگ آیفون دریافت کنید.  

فایل‌های زنگ M4R را به راحتی انتقال دهید.
بعد از ایجاد آهنگ زنگ آیفون، شما قادر به ذخیره زنگ M4R در مک خود هستید. علاوه بر این، می‌توانید آهنگ زنگ را به راحتی و به آیفون و iTunes منتقل کنید.

آهنگ زنگ آیفون خود را در مک ایجاد کنید

چگونه زنگ‌های زنگ را در آیفون دریافت کنیم؟ آهنگ‌های زنگ ساز آیفون برای مک به شما امکان می‌دهد تا فایل صوتی را از آلبوم CD یا iTunes خود، از جمله MP3، WMA، AAC، WAV، OGG، M4A، RA، RAM، AC3، MP2 و غیره به عنوان آهنگ زنگ آیفون به پرونده M4R تبدیل کنید. همچنین می‌تواند صدای رایگان را از فیلم‌های مورد علاقه یا فیلم انیمیشن پاتولیک با صدای جذاب در AVI، MPEG، WMV، MP4، FLV، MKV، H. 264 / MPEG-4، DivX، XviD، MOV، RM، RMVB، M4V، VOB استخراج کند. ، ASF، 3GP، 3G2، H. 264، QT، MPV و غیره و آن را با فرمت صوتی M4R به عنوان آهنگ زنگ ایجاد کنید.

 

با ویژگی‌های کاربر پسند طراحی شده است

قبل از تبدیل فایل صوتی _ تصویری به آهنگ زنگ، این ساز آهنگ زنگ آیفون برای Mac به شما اجازه می‌دهد تا آهنگ زنگ ایجاد شده خود را از قبل گوش دهید تا مطمئن شوید که دقیقاً مورد نیاز شماست. پس از ایجاد آهنگ زنگ، می‌توانید آهنگ زنگ هیجان انگیز را از iPhone به Mac به طور مستقیم oriTunes صادر کنید.

 


لیست تغییرات در دسترس نیست

OS X 10.7 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بسیار کم پیش می‌آید که شخصی از بدو تولد بینش درونی داشته باشد. این احساس با گذشت زمان قوی و قوی‌تر خواهد شد. بزرگ‌ترین چالش انسان‌ها این است که یاد بگیرند به این احساس گوش بدهند و طبق غریزه عمل کنند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘