دانلود نرم افزار مک

دانلود نرم افزار Archiver نسخه : 3.0.9 برای مک

نسخه : 3.0.9

با طیف گسترده‌ای از انواع فایل‌ها برای بایگانی و گزینه‌های فراوان، Archiver همان چیزی است که در زمان فشرده‌سازی و باز کردن فایل‌ها به آن نیاز دارید. بسته‌بندی، بازکردن و رمزگشایی آرشیوها، تقسیم فایل‌های بزرگ. شما از رابط کاربری نرم، ویژگی‌های جذاب و عملکرد سریع برنامه لذت خواهید برد. این قطعاً یکی از برنامه‌های غنی از ویژگی‌ها در زمینه فشرده‌سازی و استخراج است. و دلیلش این است!

باز کردن پوشه‌ها و فایل‌ها با یک کلیک

آرشیوها را در چند ثانیه استخراج کنید. آرشیوهای RAR و سایر فایل‌های فشرده را باز کرده و بلافاصله عناصر درون آن را دریافت کنید. این برنامه‌ی بازکننده‌ی فایل محتوای فرمت‌های فشرده‌ی اصلی را استخراج می‌کند. بله، فقط یک آرشیور ZIP نیست - بدون زحمت فرمت‌های RAR, StuffIt, 7z و دیگر فرمت‌ها را باز می‌کند.

فایل‌ها را برای آزادسازی فضا بسته‌بندی کنید

دوست دارید فضای بیشتری داشته باشید؟ فایل‌ها را با این آرشیور در چند کلیک فشرده کنید. فرمت مورد نظر خود را از لیست وسیعی از فرمت‌های پشتیبانی‌شده انتخاب کنید یا یک بسته‌بند فایل منحصر به فرد را امتحان کنید. از فشرده‌سازی تصاویر و فایل‌های صوتی بدون زحمت لذت ببرید.

پیش‌نمایش فایل‌های آرشیو شده بدون باز کردن آن‌ها

پیش از باز کردن، به فایل نگاهی بیندازید تا ببینید درون آن چیست. با پیش‌نمایش فایل‌ها با QuickLook، وقت خود را صرفه‌جویی کنید. فایل‌های غیرضروری را استخراج نکنید - فقط آن‌هایی که نیاز دارید را انتخاب کنید. فایل‌های مورد نیاز خود را انتخاب کنید و Archiver آن‌ها را با سرعت رعدآسا باز می‌کند.

فشرده‌سازی فایل را بر اساس ترجیحات خود سفارشی‌سازی کنید

Archiver را برای پاسخگویی به نیازهای اساسی خود سفارشی کنید. سطح فشرده‌سازی مورد نظر، انتخاب یک پوشه‌ی استاندارد برای ذخیره‌ی نتایج را مشخص کنید. پاک‌سازی خودکار آرشیوها پس از استخراج را پیکربندی کنید. Archiver این و بسیاری دیگر از گزینه‌ها را دارد، منتظر شما برای سفارشی‌سازی بر اساس نیازهایتان.

آرشیوها را با رمز عبور رمزگذاری و محافظت کنید

داده‌های حساس را با رمزگذاری آن‌ها حین فشرده‌سازی محافظت کنید. از رمز عبور برای محافظت قوی‌تر استفاده کنید. فرآیند رمزگذاری ساده و سریع است، به شما رضایت از دانستن اینکه فایل‌هایتان امن هستند را می‌دهد.

فایل‌های بزرگ را تقسیم و ادغام کنید

چندین فایل بزرگ دارید که می‌خواهید به اشتراک بگذارید؟ ارسال ایمیل با پیوست بزرگ ایده‌ی خوبی نیست؟ Archiver تکنولوژی انتخابی است. تقسیم و ادغام فایل‌ها یکپارچه و آسان است. این یک راه حل خوب است اگر می‌خواهید به سرعت و به آسانی آرشیوها را تقسیم کنید.


این بروزرسانی مشکلات مربوط به سازگاری و ثبات در بایگانی را برطرف می‌کند. توصیه می‌شود همه کاربران بروزرسانی کنند.

macOS 10.12 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
در دنیای امروز انتخاب بین «خوب عمل کردن» و «عالی عمل کردن» اشتباه‌ترین کار ممکن است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘