دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Substance Painter نسخه : 2019.3.3 برای مک

نسخه : 2019.3.3

Substance Painter - با توجه به سطح حرکتی که امروزه در صنعت بازی‌ها به وجود آمده است، شکی نیست که نیاز گسترده به Substance است. راه حل‌های نرم افزار Painter برای ایجاد و پرداختن مدل‌های سه بعدی به طور پیوسته در حال افزایش است.

نقاش سه بعدی دوستانه و هنرمند

یکی از این راه حل‌های نرم افزاری، Substance Painter، یک برنامه قدرتمند و کامل با نقاشی سه بعدی است که قصد دارد مجموعه گسترده‌ای از ابزارهای ایجاد بافتهای نفیس و واقع بینانه را برای مدلهای سه بعدی شما فراهم کند.

به محض شروع برنامه، شما را با یک رابط کاربری مشکی استقبال می‌کند که از همان طرح‌های بصری مانند بسیاری از محصولات دیگر از این نوع استفاده می‌کند، با مجموعه‌ای از دکمه‌های تقریبا خیلی کوچک و تعداد زیادی پنل که به خوبی در محیط کار سازماندهی شده‌اند، ساخت همه چیز به راحتی در دسترس است.

آخرین فن آوری‌های بافتی را که باید هم توسعه دهندگان بازی و هم هنرمندان را به طور یکسان خوشحال کند

یک خبر بسیار خوب این واقعیت است که Substance Painter شما را قادر می‌سازد تا نقشه‌هایی جامع تهیه کنید که در بازی‌هایی که از موتور فیزیکی مبتنی بر Shaders استفاده می‌کنند، قابل اجرا باشد. علاوه بر این واقعیت این است که شما می‌توانید با کمک یک منظره جسمی (PBR) دقیق کار خود را بررسی کنید.

در ادامه با برخی از چیزهای عجیب و غریب‌تر، Substance Painter با Yebis 2، یکی از بهترین نرم افزارهای پردازش پست جهانی در جهان، ادغام کاملی دارد، واقعیتی که با افزودن ضدآلایشی، تصحیح رنگ، عمق، مدلهای سه بعدی بازی شما را با جلوه‌های نوری مدرن و واضح ارائه می‌دهد. از میدان، درخشش و شکوفه، فقط به ذکر چند 

راه حل جامع نرم افزاری برای نقاشی سه بعدی

به نظر می‌رسد که وقتی نوبت به رندر سه بعدی می‌رسد، Substance Painter آن را بسیار خوب پوشانده است، اما بهترین قسمت برنامه تقریباً برسهای آن است، با توجه ویژه به برس‌های ذره. با کمک این برس‌های ذره‌ای قدرتمند می‌توانید در چنین موارد مفصلی جلوه‌های واقع بینانه و قابل تنظیم را به اشیاء خود اضافه کنید، که تخیل و سطح مهارت شما به خوبی می‌تواند تنها حد باشد.

اگرچه در مرحله توسعه فعلی، یکی از جنبه‌های آن را باید بخاطر بسپارید، Substance Painter آن چیزی نیست که شما آن را اجرا صاف بنامید، با مجموعه کوچکی از اشکالات رابط که نیاز به کمی توجه دارد تا بتواند همه چیز را کنترل کند.

هنوز یک پروژه جوان است، اما بعد از مدتی ممکن است به یک استاندارد صنعتی تبدیل شود

به عنوان یک حکم، Substance Painter یک برنامه نویسی قدرتمند است که از لحاظ جلوه‌ها، پشتیبانی از جدیدترین کنسول‌ها و بازی‌ها به لطف موتور فیزیکی Shaders خود، در عین حال بهترین نیست، یک رابط کاربری نسبتاً بصری و از آن پشتیبانی می‌کند. البته، برس تغییر ذرات بازی


نسخه 2019.3.3:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.10 به بعد 

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اینکه ثروتمندترین فرد قبرستان باشم برای من اهمیتی ندارد. اینکه شب ها قبل از رفتن به تخت خواب، بدانم که امروز کار خارق العاده ای انجام داده ام، این چیزی است که برای من ارزشمند است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘