دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار AmpliTube Complete نسخه : 4.9.1 برای مک

نسخه : 4.9.1

آماده شوید تا ذهن و گوش شما تعجب کند. AmpliTube 4، یک آپدیت بزرگ در استودیوی قدرتمند گیتار و باس در جهان برای Mac / PC، در اینجا قرار دارد و شما را به سطحی از هایپر رئالیسم و سفارشی سازی لحنی می‌رساند که هرگز نمی‌ دانستید.

AmpliTube 4 یک استودیوی گیتار و باس برای مک / PC است که به عنوان یک برنامه مستقل و به عنوان افزونه‌ای برای DAW مورد علاقه شما کار می‌کند. AmpliTube کل زنجیره سیگنال گیتار / باس را از ابزار گرفته تا دستگاه ضبط بازآفرینی می‌کند و این کار را به روشی بسیار واقع بینانه و بصری انجام می‌دهد. اما این کار را به روشهایی انجام می‌دهد که هرگز در خواب ممکن نبوده اید.

اگر تازه از رایانه استفاده می‌کنید تا صدای افسانه ای گیتار را دریافت کنید، از این پس از این نرم افزار استفاده خواهید کرد. اگر شما یک استاد مهارت‌های رایانه‌ای کهنه کار هستید، خوب، شما هنوز هم به فکر پیشرفت خود مشغول هستید. AmpliTube پیشگام - و رهبری راه - آمپر گیتار و مدل سازی جلوه‌ها، و AmpliTube 4 آن را با ابزار آشنایی بصری آن را به لبه‌های بیرونی رئالیسم بیش از حد شدید می‌برد.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.7 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.
نظرات کاربران
1 نظر
امیرحسین
2 سال قبل
نسخه کرک شده هست ایا؟
تیم مدیریت سافت‌مک
2 سال قبل
بله دوست عزیز
استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘