دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار HistoryHound نسخه : 2.1.1 برای مک

نسخه : 2.1.1

HistoryHound برای شما در صورتی است که سعی کرده‌اید چیزی را در تاریخچه مرورگر یا نشانک‌های خود پیدا کنید، اما کاملاً به خاطر نمی‌آورید که آن را چگونه یا در کجا مشاهده کرده اید. یا شاید شما نشانک‌های خود را به صورت دقیق سازماندهی کرده باشید، اما برای رسیدن به چیزی که می‌خواهید، از طریق فهرست‌ها برای همیشه طول می‌کشد؟ HistoryHound پایین صفحه را برای شما تعقیب می‌کند - سریع!

HistoryHound به شما امکان می‌دهد به سرعت کلمات کلیدی را در کل محتوای تمام صفحات وب و فیدهای RSS که اخیراً بازدید کرده‌اید جستجو کنید، به علاوه همه مواردی که شما بوکمارک کرده‌اید این یک «جستجوی وب شخصی» است. به جای اینکه از طریق لیست‌های بی‌پایان URL‌های مبهم و عناوین صفحه شکار کنید، فقط چند کلمه را تایپ کنید که در هر نقطه از صفحه ظاهر می‌شوند، و حتی اگر آن را به خاطر دارید زمان‌های محدود را محدود کنید. آن را دیدم. HistoryHound لیستی از مسابقات را در اختیار شما قرار می‌دهد که با توجه به رتبه آنها رتبه بندی می‌شود.

HistoryHound در حال حاضر از Safari، Firefox، Google Chrome، Camino، OmniWeb، Opera، Shiira، Flock، iCab، NetNewsWire و URL Manager Pro پشتیبانی می‌کند.


پشتیبانی اضافه شده برای Microsoft Edge

نمایه سازی پرونده‌های webloc حتی اگر اطلاعات منابع از پرونده‌ها حذف نشده باشد کار می‌کند

 اگر وب سایت یافت نشد یا دیگر در دسترس نیست، URL‌های بعدی برای از آن پرش می‌شوند. این می‌تواند باعث بهبود قابل توجهی در بازسازی شاخص شود.

در تفسیر تغییر مسیرها در تفسیرهای HTML، مشکلی با HistoryHound تصحیح شده است و باعث می‌شود در هنگام نمایه سازی، برخی صفحات را جست و جو کنید.

شاخص‌های جستجو به دفعات کمتر روی دیسک نوشته می‌شوند، هنگامی که فهرست‌های جستجو بزرگ می‌شوند یا دسترسی به دیسک کند می‌شود، ایندکس را سرعت می‌بخشند.

رفع اشکال که می‌تواند باعث شود مجدداً نمایه سازی مجدد شود، اگر پیکربندی نشده باشند که به عنوان تنها کار نمایه سازی اجرا شوند، آویزان می‌شوند.

مشکلی برطرف شد که می‌تواند باعث شود HistoryHound برای همیشه منتظر بماند تا نمایه سازی تمام شود.

HistoryHound اکنون به طور صحیح URL‌هایی را که محتوای JSON را باز می‌گردند نادیده می‌گیرد.

نمایه سازی مجدد داده‌ها دیگر بعد از یک هفته حذف نمی‌شوند.

کمک آنلاین به روز شده است.

OS X 10.9 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بسیار کم پیش می‌آید که شخصی از بدو تولد بینش درونی داشته باشد. این احساس با گذشت زمان قوی و قوی‌تر خواهد شد. بزرگ‌ترین چالش انسان‌ها این است که یاد بگیرند به این احساس گوش بدهند و طبق غریزه عمل کنند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘