دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Adze نسخه : 1.4.12 برای مک

نسخه : 1.4.12

Adze ابزاری برای ویرایش اسناد GPX مانند یک مکان یاب حرفه‌ای به شما می‌دهد: ایجاد، اصلاح و حذف آهنگ، برنامه ریزی مسیرها، علامت گذاری ایستگاه‌های راه و سایر موارد.

امکانات

Dissect Recordings - آهنگهایی را که نباید جدا شوند، یا آهنگهایی که باید جدا شوند ادغام کنید. بخش‌های ناخواسته را حذف کنید یا مسیرهای جداگانه را به عنوان یک مسیر جداگانه استخراج کنید.

برنامه ریزی مسیرها - اگر شما در حال برنامه ریزی سفر هستید، Adze به شما اجازه می‌دهد تا مسیر را تعیین کرده و نقاط ایستگاه را علامت گذاری کنید، مسافت را بررسی کنید و مسیر پیشنهادی را بر روی نقشه‌های مختلف قبل از صادر کردن داده‌های GPX به دستگاه مشاهده کنید.

مرتب کردن اسناد - بهینه سازی آهنگ‌ها برای حذف داده‌های اضافی، تغییر نام و رنگ موارد، ویرایش داده‌های سند GPX و تهیه اسناد خود برای اشتراک گذاری.

ویرایش امتیازها - با ابزار ویرایش امتیاز، نقاط را به صورت گرافیکی اضافه یا انتقال یا حذف کنید یا از لیست امتیازها برای ویرایش دستی مقادیر استفاده کنید.

شناسایی استراحت گاه ها - Adze می‌تواند مناطقی را که برای استراحت، ناهار یا یک شب اقامت متوقف شده‌اید شناسایی کرده و آهنگ‌های خود را به طور خودکار در آن مکان‌ها تقسیم کند.

به روزرسانی فراداده - نام یا رنگ آیتم‌ها را تغییر دهید و عنوان، نویسنده یا توضیحی را به سند GPX خود بدهید.

Fix Timestamps - Timestamps را با یک مقدار ثابت جبران کنید، آنها را به صورت انبوه بازنویسی کنید یا آنها را کاملاً حذف کنید.

جمع آوری آمار - آمار را در مورد مدت زمان، سرعت، ارتفاع و شیب برای کل اسناد یا بخش‌های انتخاب شده مشاهده کنید.

مشاهده اسناد - اسناد خود را در نقشه راه، توپوگرافی یا ماهواره‌ای به طور مستقیم در Adze مشاهده کنید یا برای مشاهده آن در Google Earth به KML صادر کنید.


روش کار بزرگنمایی بهبود یافته است: هنگام بزرگنمایی یا خارج کردن، Adze اکنون زوم را روی نقطه مستقیم در زیر مکان نما ماوس قرار داده ایم.

OS X 10.6 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
اجازه بدهید شادی و خوشحالی در طول مسیر با شما همراه باشد، نه در هنگام رسیدن به یک هدف یا مقصد دور.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘