دانلود نرم افزار مک

دانلود نرم افزار iMac Cleaner نسخه : 2.9 برای مک

نسخه : 2.9

با iMac Cleaner به شما اجازه می‌دهیم که با اطمینان کامل کل سیستم Mac خود را اسکن کرده و آن را تمیز کنید، پرونده‌های ناخواسته و پرونده‌های تکراری را حذف کنید، اندازه کتابخانه iPhoto را کاهش دهید، حذف برنامه‌های غیر ضروری، پرونده‌های خرد شده، مدیریت راه اندازی برنامه ها، استخراج و بایگانی فایل‌های RAR، ذخیره Winmail. dat و غیره با این نرم افزار بهترین عملکرد مک خود را حفظ کنید.

امکانات:

کل سیستم خود را پاک کنید، پرونده‌های ناخواسته برنامه پاک، انبارهای برنامه، سیاهههای مربوط، حافظه پنهان سیستم، پرونده‌های سیستم، پیوست‌های نامه، فایل‌های ناخواسته iTunes، زبان‌های محلی شده، کوکی‌های مرورگر و تاریخچه و غیره را اسکن و تمیز کنید.
کپی کردن نسخه‌های کپی در هر نقطه، خواه یک یا چند پوشه هارد داخلی و خارجی باشد، همچنین از کپی‌های اسکن در Photos یا iTunes پشتیبانی می‌کند.
اکثر قالبهای رایج خود را استخراج کنید، شامل RAR، Zip، 7Z، Bzip، Cab، Swf، Lzma و غیره. علاوه بر این، فایلهای تصویری را درون فایلهای PDF استخراج کنید.
سریع و کامل تمام برنامه‌های موجود در Mac و پرونده‌های ناخواسته مربوط به آن را اسکن کنید، شامل. باقیمانده، سیاهههای مربوط، انبارها، موارد دلخواه، گزارش خرابی و غیره
پرونده‌های بزرگ را از پوشه‌های یک یا چند در هارد دیسک‌های داخلی و خارجی، بلکه پرونده‌های بزرگی در Photos یا iTunes اسکن و حذف کنید. مدیر برنامه افزودنی: مدیریت و حذف برنامه‌های افزودنی، تنظیمات برگزیده، افزونه‌ها و افزونه‌ها به روشی کارآمد برای حفظ امنیت مک خود.
استفاده از فضای دیسک و حافظه مک خود و حافظه رایگان را با یک کلیک نشان دهید.
اندازه فایل PDF را به اندازه کافی کم کنید، و از فایلهای PDF رمزگذاری شده فشرده سازی پشتیبانی کنید. به راحتی می‌توانید پس از فشرده سازی، PDF را به عنوان پیوست بفرستید.
سریعاً پرونده‌های Winmail. dat ارسال شده از Microsoft Outlook را باز و ذخیره کنید. به راحتی می‌توانید هر مورد را در پرونده‌های Winmail. dat بصورت مستقیم به صورت پیوست ارسال کنید.
موارد به روزرسانی خود را برای بهینه سازی سرعت Mac Boot خود مدیریت کنید.
پرونده‌ها را پاک کرده و آنها را غیرقابل بازیابی کنید، اطمینان حاصل کنید که پرونده‌های شما با اطمینان پاک می‌شوند.


نسخه 2.9:

رفع برخی از اشکالات جزئی

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
هدف ما هرگز سود بیشتر نبوده است، هدف ما همیشه بهترین بودن بوده است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘