دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Bookends نسخه : 13.2.6 برای مک

نسخه : 13.2.6

Bookends یک کتابشناسی / مرجع و یک سیستم مدیریت اطلاعات با مشخصات کامل برای دانشجویان و متخصصان است.

دسترسی به قدرت Bookends به طور مستقیم از Mellel، Nisus Writer Pro یا MS Word (از جمله Word 2011): Bookends به شما امکان می‌دهد تا پرونده‌های پردازشگر کلمه موجود خود را اسکن کرده و به صورت خودکار نسخه‌های خطی به پایان رسیده را با کتابشناسی‌های صحیح قالب بندی کنید. همچنین می‌توانید پرونده‌های Apple Pages «08،» 09 و 5 و پرونده‌های OpenOffice 3 یا پرونده‌های RTF که از هر پردازشگر کلمه ذخیره شده‌اند را اسکن کنید.

Bookends به شما امکان می‌دهد تا منابع خود را از طریق اینترنت با هر کس و در هر سیستم عامل به اشتراک بگذارید. و با Bookends، می‌توانید منابع مختلف را به طور مستقیم جستجو و وارد کنید:

EndNote
PubMed
وب علوم
JSTOR
Google Scholar
Amazon
کتابخانه کنگره
arXiv
و صدها منبع آنلاین دیگر
یا از یک مرورگر داخلی برای بارگیری منابع با صفحات PDF و / یا وب استفاده کنید. همچنین، با جستجوی خودکار PubMed، می‌توانید مقاله‌ها را به محض انتشار، کشف کنید. Bookends امکان جستجوهای قدرتمند مبتنی بر گروه را با گروههای استاتیک، هوشمند و مجازی فراهم می‌آورد.

Bookends همچنین مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیوست فایل را ارائه می‌دهد:

هر پرونده (مانند PDF) را به یک مرجع وصل کنید و مشاهده کنید یا فوراً آن را باز کنید.
تغییر نام و سازماندهی خودکار فایلهای PDF در پرواز.
اگر اجازه دسترسی دارید PDF یک مقاله را به صورت خودکار از اینترنت بارگیری و ضمیمه کنید.
به طور خودکار پی دی اف را در هارد دیسک خود بیابید و وصل کنید.
کتابخانه خود را با Bookends On Tap در iPad، iPhone یا iPod touch خود همگام سازی کنید، تا در هر کجا که هستید، منابع و PDF‌های خود را با آنها داشته باشید.


عملکرد مقادیر وارد کننده JSTOR را برای مقابله با تغییرات ایجاد شده توسط JSTOR به روز کرد
علاوه بر این، هنگامی که JSTOR اسمی را برای ویراستاران ارائه می‌دهد Bookends آنها را وارد می‌کند.
تجزیه و تحلیل به روزرسانی URL‌های Google Scholar برای مقابله با تغییرات ایجاد شده توسط Google به روز شد
هنگامی که Bookends را راه اندازی می‌کنید و یک نسخه دوم Bookends در شبکه وجود دارد، به شما پیشنهاد می‌دهد نسخه از راه دور را ترک کنید، در این صورت می‌توانید به کار بر روی دستگاه محلی یا همان نسخه محلی ادامه دهید.
قبلاً مجبور بودید نسخه محلی را ترک کنید.
هنگام وارد کردن عناوین PubMed MESH، کلمه‌های مدرک واجد شرایط می‌شوند (کلمات کلیدی)
موتور پایگاه داده به روز شده است
می توانید با نگه داشتن کلید Shift هنگام حذف، منابع را به طور دائم در گروه، گروه مجازی یا پوشه حذف کنید.
با کلیک راست روی یک تصویر (نه PDF، که گزینه منوی پاپ آپ خود را دارد) در صفحه نمایش یا تب Attachment از صفحه ویرایش، انتقال آن به حذف شده‌ها را ارائه می‌دهد.
این علاوه بر Detach، Zoom In و Zoom Out است.
سازگاری به عقب
کتابهای تبلیغاتی دیگر قالبهای ساخته شده برای فایلهای صادر شده از نسخه‌های قبل از 11.2 را تبدیل نمی‌کنند. کتابهای تبلیغاتی امکان تبدیل کتابخانه‌های ساخته شده با نسخه‌های 8 یا پیش از آن را ارائه نمی‌دهند. Bookends دیگر پوشه خاصی را برای ذخیره قالبهای سفارشی ساخته شده با Bookends 11 یا قبل از آن ایجاد نمی‌کند.
اسکن‌های BibTeX استنادهای پیچیده را در جایی که دستورالعملهای تغییر بین شروع استناد و کلید استناد درج شده باشد، مانند citep [مشاهده] [فصل 2]] {smoth2019 recognize
توجه داشته باشید که در صورت اسکن کردن Bookends، استنادهای نهایی را وارد می‌کنید، دستورالعملهای اصلاح نادیده گرفته می‌شوند.
پس از اتمام مراحل تأیید اعتبار، مراتب به جبهه بازگردانده می‌شود
در صورت پیوست کردن PDF، Bookends اگر در صفحه اول وجود نداشته باشد، در صفحه دوم DOI خود را جستجو می‌کنید
هنگامی که به طور خودکار تغییر نام دهید، اسلاش‌های PDF (/) از نام پرونده‌ها حذف می‌شوند
برش در macOS مجاز است اما در iOS نیست.

رفع اشکال:

رفع اشکال هنگام اضافه کردن PDF از طریق پوشه ساعت به یک مرجع موجود که می‌تواند جایگزین هر پیوست در حال حاضر در آنجا شود. مشکلی برطرف شد که در آن Bookends نقل قول‌های موقت در پاورقی‌های Scrivener را تشخیص نمی‌دهد. رفع اشکال در جایی که Bookends قادر به یافتن پرونده‌ای در یک پوشه ضمیمه نیست. هنگام بسته شدن پنجره جستجوی آنلاین، هنگام جستجوی مرورگر، خطایی رخ می‌دهد.

رفع اشکال در بازرس پیوندها که در آن قسمت باید نظر را ویرایش کند. رفع اشکالی که می‌تواند هنگام رنگ آمیزی زمینه‌های مورد نیاز BibTeX باعث شود متن به طور موقت قابل مشاهده نباشد. رفع اشکال که در آن هیچ زمینه‌ای هنگام خروج از قسمت Key تمرکز پیدا نکرد، در حالی که چک کردن تکراری Citekey BibTeX فعال است. رفع اشکال در تغییر نام پیوستها که در آن Bookends می‌تواند از یک فضا قبل از یک عدد تصادفی استفاده کند، حتی زمانی که کاربر خواسته است در موارد برگزیده زیرین را امتحان کند.

خطایی که ممکن است هنگام تلاش برای وارد کردن ابرداده برای برخی منابع از CrossRef رخ دهد را برطرف کرد. هنگام استفاده از برچسب‌های فایل ابر تگ، یک مشکل برطرف شد و نام PDF شامل اسلش بود. یک خرابی سخت که ممکن است هنگام بسته شدن پنجره کتابخانه بعد از استفاده از برچسب‌های فایل ابر ایجاد شود، برطرف شد. مشکلات موجود در پنجره مقایسه منابع که در تغییر وضعیت مشخص شده یا رتبه بندی منابع در پایگاه داده UI به روز نمی‌شوند. هنگام انجام تکمیل خودکار از طریق اینترنت برای مراجعات متعدد به طور هم زمان از طریق PubMed که در آن منابع به روز نشده‌اند، یک مشکل را برطرف کرد. رفع اشکال در AppleEvents که می‌تواند باعث شود جستجوی برخی از گروه‌های SQL همیشه 0 مرجع را برگرداند.

OS X 10.9 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
چیزهای مورد علاقه من در زندگی، رایگان هستند، پس واضح است که با ارزش ترین منبع ما زمان می باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘