دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Lulu نسخه : 1.2.3 برای مک

نسخه : 1.2.3

LuLu فایروال macOS یک نرم افزار ضدهرزنامه با منبع مشترک است که قصد دارد اتصالات ناشناخته خروجی را مسدود کند، مگر اینکه صریحاً توسط کاربر تأیید شود.

منبع اشتراکی
کد منبع کامل LuLu در GitHub موجود است. چنین شفافیتی به هر کسی امکان می‌دهد کد خود را حسابرسی کند، یا دقیقاً آنچه را که اتفاق می‌افتد را درک کند.

محافظت می‌کند
LuLu قصد دارد هر زمان که به یک شبکه غیرمجاز اقدام کنید، به شما هشدار دهد. به این ترتیب، به طور کلی می‌تواند بدافزارها را شناسایی کرده یا از آن برای مسدود کردن برنامه‌های قانونی که ممکن است انتقال داده‌های خصوصی به سرورهای از راه دور باشد، استفاده شود.

 LuLu به سادگی ممکن طراحی شده است. مطمئناً این بدان معناست که ویژگیهای پیچیده‌ای در دسترس نباشند، اما همچنین بدان معنی است که استفاده از آن ساده‌تر است و دارای سطح حمله کمتری است!

نظارت بر شبکه
با طراحی، LuLu فقط برای اتصال به شبکه‌های خروجی نظارت می‌کند. ساخت اپل در فایروال کار بزرگی را انجام می‌دهد که اتصالات ورودی غیر مجاز را مسدود می‌کند.

قوانین
در حال حاضر، LuLu فقط از قوانین در «سطح فرآیند» پشتیبانی می‌کند، به این معنی که یک فرآیند (یا برنامه) اجازه دارد به شبکه وصل شود یا خیر. مانند سایر فایروال‌ها، این بدان معنی است که اگر یک فرآیند قانونی (مجاز) توسط کد مخرب برای انجام اقدامات شبکه سوءاستفاده شود، این مجاز خواهد بود.

 


مشکل در صورت نصب از / برنامه ها
مسیرهای پردازش اکنون برای پیوندها رفع شده است
جلوگیری (راه اندازی مجدد) نصب در ورود (دوباره) ورود به سیستم
تطبیق قانون بهبود یافته (mahalotokyoneon_)
لیست خاکستری بهبود یافته (اضافه شده: com. tcltk. tclsh)

macOS 10.12 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
برنده شدن هرگز به معنای بهترین بودن نیست.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘