دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Hour Wallpaper 24 نسخه : 3.1 برای مک

نسخه : 3.1

از تصاویر پس زمینه دسک تاپ زیبا که به طور پویا تغییر می‌کنند، مطابقت با روز را تجربه کنید. شامل 58 توالی تصویر زمینه در کل سیر شده و در رزولوشن 5K پخش شده است. هر سکانس از 30 تصویر ساخته شده است که یک دوره کامل 24 ساعته را پوشش می‌دهد.

از کاغذ دیواری که زمان روز را در آن مکان نشان می‌دهد یا تنظیم تنظیمات برگزیده زمان متناسب با برنامه و سبک زندگی خود لذت ببرید. سازگار با دسکتاپ Mojave Dynamic و همچنین نسخه‌های macOS 10.11 و بعد (El Capitan و بعد از آن).

توجه داشته باشید برای مدل‌های iMac 2011-2013 در Mojave و High Sierra:
در این زمان برنامه ممکن است در مدلهای iMac 2011-2013 با کارتهای گرافیکی NVIDIA مضمونی را در تصویر زمینه نشان دهد. اگر این مسئله را تجربه کردید با ما تماس بگیرید.

تصاویر زمینه در این برنامه هنوز هم در حال تغییر است و برای مطابقت با زمان در مکان فعلی شما، در طول روز تغییر می‌کند. اگر به دنبال تصاویر پس زمینه متحرک هستید که به صورت بصری حرکت می‌کنند، لطفاً سایر برنامه‌های ما را ببینید: Magic Window، Magic Window 4K و Magic Flowers.

مکان‌ها عبارتند از: Mojave Preserve، Yosemite، Joshua Tree، High Sierras، Grand Canyon، سان فرانسیسکو، لس آنجلس، مالیبو، نیویورک، لندن، پاریس، آمستردام، توکیو، سیدنی، اوکلند، دریاچه تائوپو، ایسلند، پوکت و غیره. همچنین شامل سه تصویر زمینه مخصوص نقاشی شده توسط Waterlogue.

ایجاد این برنامه جدید از سازندگان Magic Window بیش از هفت سال زمان برد. کلیه تصاویر موجود در برنامه به صورت حرفه‌ای توسط تیم Magic Window بطور خاص برای برنامه ضبط شده و به کمال تسلط دارند.

همه تصاویر پس زمینه با وضوح کامل 5K (288.51 5120) در دسترس هستند. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا تصویر زمینه را با وضوح مناسب برای نمایشگرهای خود از جمله 4K (230.40 4096)، 3K (188.28 2880) و HD / 2K (120.1920) بارگیری کنید. این بدان معنی است که هیچ فضایی روی پیکسل‌هایی که لازم ندارید هدر می‌رود.

نیمی از تصاویر پس زمینه موجود از یک منظره ثابت - شما دقیقاً همان نمای را در حال تغییر برای مطابقت با روز روز می‌کنید. برای رسیدن به این هدف، یک دوربین حرفه‌ای را به مدت 24 ساعت در همان مکان تنظیم و مدیریت می‌کنیم. برای کار در صحنه، هوا و نور باید 24 ساعت درست باشد.

نیمه دیگر مخلوط‌هایی است که نمایش تغییر می‌کند اما مکان به طور کلی یکسان است. برای ایجاد اینها، ما چندین توالی گذشت زمان و تصاویر ثابت را برای ایجاد یک دنباله تصویر زمینه داستانی که مثل گذراندن یک روز در کاوش در مکان است، جمع می‌کنیم.

به طور پیش فرض برنامه از زمان روز در محل شما استفاده می‌کند. با این وجود می‌توانید زمان و مدت طلوع خورشید و طلوع خورشید را به دلخواه خود تنظیم کنید یا آن را با یک مکان دیگر هماهنگ کنید. اگر در ساعات غیر استاندارد کار می‌کنید این کار مفید است.

بر خلاف سری Magic Window از برنامه، تصاویر پس زمینه در این برنامه هنوز هم تصاویر تنظیم شده به عنوان تصویر زمینه سیستم است. هیچ حرکتی قابل مشاهده وجود ندارد که به معنای تخلیه باتری، تخلیه CPU، تخلیه GPU و دخالت در برنامه‌های دیگر نباشد. این کاغذ دیواری با تمام جنبه‌های macOS از جمله کنترل ماموریت، فاصله، نمایش و صفحه ورود به سیستم / قفل کار می‌کند.

برای بارگیری صحنه‌ها دسترسی به اینترنت لازم است. این برنامه فقط به طور پیش فرض فقط پیش نمایش‌های با وضوح پایین را شامل می‌شود. بدون دسترسی به اینترنت برای بارگیری وضوح صحنه محدود به 120.1920 محدود شده است.

این محصولی ممتاز است که برای ساخت و ساز از آن مراقبت و فداکاری کرده است. شما هیچ چیز دیگری مثل آن را در هر کجا نخواهید یافت. این برنامه منحصراً برای Mac است و برای همه نمایشگرهای مک بهینه شده است. اگر شما هر گونه مشکلات در مورد برنامه لطفا با ما در support@magicwindowapp. com تماس بگیرید و ما خوشحالیم که برای کمک به شما در حل آنها کمک کنیم.


25 تصویر زمینه جدید شامل جزیره Catalina، Monument Valley، Grand Tetons، پارک ملی یخچال، Oxenhope، Cotswolds، Array بسیار بزرگ، و موارد دیگر!
امکان پنهان کردن تصاویر زمینه یا دسته بندی‌های تصویر زمینه خاص. دسته بندی‌های بیشتر برای سازمان.
رفع اشکال مختلف و پیشرفت در سراسر برنامه.
کاملاً با macOS Catalina و همچنین macOS 10.12 و بعد سازگار است.
اگر با بروزرسانی هر مشکلی را تجربه کردید، لطفاً به ما ایمیل بزنید در support@magicwindowapp. com. خوشحال می‌شویم که کمک کنیم.

OS X 10.11 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اما اپل واقعا به یک درامر متفاوت می زند. من قبلاً می گفتم که اپل باید سونی این تجارت باشد، اما در واقعیت، فکر می کنم اپل باید اپل این تجارت باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘