دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Uplet نسخه : 1.2 برای مک

نسخه : 1.2

Uplet یک بارگذار تصویر کم حجم اینستاگرام است. این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بدون به خطر انداختن کیفیت آنها، تعدادی از تصاویر را در اینستاگرام بارگذاری کنید. فرقی نمی‌کند از چه وسیله‌ای برای عکس گرفتن استفاده کرده باشید.

آپلود یک برنامه کاربردی آسان و کاربردی است که به شما امکان می‌دهد چندین عکس به طور مستقیم از Mac خود به اینستاگرام اضافه کنید. روش کار واقعا ساده است - تصاویر را انتخاب کرده و آنها را به پنجره برنامه بکشید و بکشید. می‌توانید هر یک از آنها را جداگانه ویرایش کنید - تصاویر را در قاب مربع قرار دهید یا عرض و ارتفاع خود را تنظیم کنید، وضوح تصویر اصلی را حفظ کنید. داستانهای تصویری شاید به اندازه خود تصاویر مهم باشند، آنها داستان شما را بیان می‌کنند.

هشتگ به سایر کاربران اینستاگرام کمک می‌کند تا تصاویر شما را پیدا کنند، در حالی که ایموجی‌ها برای بیان احساسات شما هستند. با آپلود می‌توانید تمام تصاویر خود را به مک بکشید و در کمترین زمان ممکن آنها را در اینستاگرام بارگذاری کنید. مطمئناً به تجربه اینستاگرام شما لذت بیشتری می‌بخشد، حتماً آن را بررسی کنید.


قابلیت بارگذاری فیلم‌ها اضافه شد
قابلیت بارگذاری عکس از هر وضوح را اضافه کرد
بهبود عملکرد کلی و ثبات
برخی از تصاویر ثابت پس از آپلود می‌توانند از تعادل رنگ کمی متفاوت باشند

OS X 10.9 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘