دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Navicat for MariaDB نسخه : 12.1.13 برای مک

نسخه : 12.1.13

Navicat for MariaDB یک محیط بومی را برای مدیریت و مدیریت پایگاه داده MariaDB فراهم می‌کند. ساختارهای پایگاه داده را طراحی کنید، نمایش داده ها و اسکریپتهای SQL را اجرا کنید، و تنظیمات شخصی کاربران MariaDB را مدیریت کنید. با یک رابط کاربری گرافیکی بصری، ایمن و به راحتی اطلاعات را ایجاد کنید، سازماندهی کنید، به اشتراک بگذارید و از انعطاف پذیری Navicat Cloud برای همگام سازی تنظیمات اتصال، مدل‌ها، نمایش داده‌ها و گروه‌های مجازی خود با cloud استفاده کنید تا بتوانید در زمان واقعی به آنها دسترسی پیدا کنید. هر زمان.

ویژگی‌های پیشرفته Navicat ابزارهای مورد نیاز خود را در اختیار توسعه دهندگان حرفه‌ای قرار می‌دهد، اما به گونه‌ای طراحی شده است که یادگیری آسان برای کاربران جدید در سرورهای پایگاه داده آسان باشد. Navicat برای MariaDB با سرورهای بانک اطلاعاتی MariaDB از نسخه 5.1 یا بالاتر سازگار است و از کلیه انواع شی MariaDB مانند موتورهای ذخیره سازی جدید، میکرو ثانیه‌ها، ستون‌های مجازی و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند.

- طراح پایگاه داده ویژوال

ابزارهای مدل سازی داده به شما امکان می‌دهد نمایش‌های گرافیکی از یک پایگاه داده رابطه‌ای ایجاد کنید. مهندس معکوس به شما امکان می‌دهد مدل‌های دیتابیس را از پایگاه داده‌های موجود ایجاد و ویرایش کنید یا یک مدل ایجاد کنید و یک بانک اطلاعاتی برای پشتیبانی از آن ایجاد کنید.

Navicat Data Modeling همچنین به شما امکان مقایسه و همگام سازی بین مدل‌ها و پایگاه داده‌ها و تولید اسکریپت‌های SQL / DDL را می‌دهد.

- ابزار پرس و جو

ویژوال سازنده به شما امکان می‌دهد تا بدون اطلاع از نحو SQL، نمایش داده‌های پیچیده ایجاد کنید. به سرعت جمله‌های SQL را در ویرایشگر SQL با ویژگی تکمیل کد / کلمه بسازید. تمام آنچه که طول می‌کشد انتخابی است از لیست کشویی.

- واردات و صادرات داده ها

Navicat برای MariaDB فرمت فایلهای متنوعی را برای درج و استخراج داده‌ها به / از پایگاه داده شما فراهم می‌کند. جداول جدید ایجاد کنید یا موارد موجود را با فرمت‌هایی از جمله XLS، XML، CSV، TXT و DBF به روز کنید.

- ابزارهای دستکاری داده

انتقال داده پیشرفته سطح جدیدی از قابلیت اطمینان در انتقال داده‌ها بین پایگاه داده را به ارمغان می‌آورد. ابزارهای هماهنگ سازی Navicat به شما کمک می‌کند تا داده‌ها را متمرکز کنید و بانک اطلاعاتی را به روز کنید تا هر مخزن حاوی همان اطلاعات باشد.

-Navicat 

تنظیمات اتصال، مدل‌ها، نمایش داده شدگان و گروه‌های مجازی خود را با ابر همگام سازی کنید تا بتوانید در هر زمان و هر مکان در زمان واقعی به آنها دسترسی پیدا کنید. با همکاری ابر Navicat، می‌توانید فایلها / پروژه‌ها را با همکاران خود از هر کجا و در هر دستگاه ایجاد، سازماندهی و به اشتراک بگذارید.

شما می‌توانید پروژه خود را کنترل کنید - اعضای دیگری را که انتخاب می‌کنید، اضافه کنید و نقش هر یک از اعضای خود را تعیین کنید، و از فعالیتهای Log (فعالیت) تیم خود را مشاهده کنید تا تیم خود را برای بهره وری بیشتر تراز کنید.

سایر ویژگی‌های مفید:

- نمای نمودار ER
- پشتیبان گیری و ترمیم پایگاه داده
- برنامه ریزی
- مدیر امتیاز کاربر
- نمای فرم
- متن / هگز / مشاهده گر و تصویر ویرایشگر
- زیباساز SQL
- رنگ آمیزی اتصال
- گروه بندی مجازی
- جستجوی گسترده پایگاه داده
- فیلتر شی


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
زندگی خود را وارد حاشیه نکنید. دنیا به حضور پررنگ شما احتیاج دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘