دانلود نرم افزار مک

دانلود نرم افزار Filmlight Daylight نسخه : 5.2.12810 برای مک

نسخه : 5.2.12810

Filmlight Daylight یک بستر قدرتمند برای مدیریت عکس‌های روزانه و کدگذاری با کارایی بالا است. این نرم افزار به عنوان یک ابزار تصمیم گیری طبقه بندی کاملاً فشرده و در عین حال قدرتمند طراحی شده است تا به DOPS و کارگردانان کمک کند چشم‌های بیننده را تنظیم کنند و آنچه را که در مجموعه یا محل مورد نظر فیلم برداری کرده‌اند را تجسم کنند و تمام نیازهای محصولات پیشرفته را در یک برنامه برآورده ساخته است.

خلاقیت کامل Baselight
البته، نمرات ممکن است به مقادیر CDL محدود شود یا به عنوان گردش کار 3D LUT برای استاندارد متقابل خروجی شود، اما لازم نیست برای پایین‌ترین مخرج مشترک محدود باشد. همه رسانه‌ها می‌توانند با استفاده از همان رابط کامپکت طبقه بندی کاملاً آشنا برای کاربران نسخه‌های Baselight برای Avid، FCP و NUKE، یک سبک پیشرفته از Baselight داشته باشند.

به راحتی پیاده سازی کنید
Filmlight Daylight برای خرید یا اجاره سه ماهه در دسترس است، و گزینه مجوز جداگانه اجازه می‌دهد تا مجوز از یک دستگاه تأیید اعتبار وب ساده به دستگاه دیگر منتقل شود.
این نرم افزار بر روی هر سیستم Mac OS X 10.9 به بعد اجرا خواهد شد. Daylight با استفاده از همان فلسفه Baselight Edition، از هر کارت گرافیکی نصب شده و بدون نیاز به انواع خاصی که سازگار با CUDA است استفاده کنید.

پشتیبانی گسترده از ابر داده
این نرم افزار پایان کاملی برای مدیریت ابرداده را فراهم می‌کند. سیستم تمام هدر داده‌ها را می‌خواند و می‌توانند دوربین و فایلهای صوتی شما را نشان دهند و زمینه‌های فوق داده مربوط را در Sequence Explorer و Vista Shooting نشان دهند و همچنین ممکن است اطلاعات مربوط به ریز عکسها و گالری‌های صحنه را نمایش دهند.

گزارش‌های سفارشی
دستکاری گسترده ابرداده Daylight مستقیماً به یک ژنراتور گزارش پیچیده منتهی می‌شود که شامل ستون‌های سفارشی، ریز عکسها و صفحات جلد دقیق است. این بدان معناست که می‌توانید در پایان هر روز گزارش کاری سازگار و حرفه‌ای تولید کنید.


نسخه 5.2.12810:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.9 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
طراحی یک محصول با تمرکز بر روی رفتارهای یک قشر از جامعه کار بسیار دشواری است. در خیلی مواقع مردم نمی دانند چه چیزی می خواهند تا زمانی که شما آنها را متوجه نیاز و خواسته شان نمایید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘