describe image content

دانلود نرم افزار Metasequoia نسخه : 4.7.3 برای مک

نسخه : 4.7.3

طراحی مدل سه بعدی، به ویژه خلق شخصیت‌های انسانی یا حیوانات، نیاز به دانش خاصی در این زمینه و از همه مهم‌تر مجموعه‌ای از ابزارهای مناسب برای این کار دارد. برای کسانی که با استفاده از راه حل‌های مختلف نرم افزاری تخصصی، چندین فایل سه بعدی را انجام داده‌اند و بدون نیاز به نصب مجدد هر برنامه، مجبور به کار روی آنها هستند، ابزاری مانند Metasequoia می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این برنامه قادر است مجموعه‌ای از ویژگی‌های قوی را ارائه دهد و آنها را از یک رابط کاربری دوستانه در دسترس قرار دهد. روش‌های مختلفی برای کار با Metasequoia وجود دارد، یعنی مبتدی، مدل سازی (طناب)، مدل سازی (نماد) و نقشه برداری.

هر یک از این سبک‌ها با دستورات خود برای ویرایش مدل لود شده، تنظیم نور مناسب و موارد دیگر ارائه می‌شوند. طیف گسترده‌ای از اشیاء وجود دارد که می‌توانید آنها را انتخاب کرده و وارد طرح کنید، همچنین برخی از ابزارهایی که برای اصلاح مدل مورد نظر خود در نظر گرفته شده اند.

عملکرد ویرایش مجهز به Metasequoia بسیار اساسی است، اما با این وجود تمام اقدامات لازم برای رسیدگی به اشیا، صورت‌ها و اقدامات مواد راس را پوشش می‌دهد. هر قسمت انتخابی از طرح را می‌توان در صورت لزوم تعمیر، ذخیره و یا ترمیم کرد، و تنظیم کرد که به عنوان یک مرکز چرخش نمایش داده شود یا تنظیم شود.

بسیاری از موارد سفارشی سازی وجود دارد که می‌توانید از طریق منطقه «تنظیمات» روی برنامه انجام شود، بنابراین می‌توانید به عنوان مثال چندین عمل را روی دکمه‌های ماوس و ترکیب کلیدها اختصاص دهید. با تنظیم گزینه‌های Direct3D و OpenGL می‌توانید از نواقص و بافت جلوگیری کنید.

با توجه به همه چیز، به نظر می‌رسد Metasequoia جایگزینی شایسته برای ابزارهای پیچیده‌تر از این نوع است، به خصوص به لطف سهولت استفاده با پشتیبانی خوب از انواع مختلفی از فرمت‌هایی که این نرم افزار می‌تواند کار کند.


نسخه 4.7.3:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.7 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
در دنیای امروز انتخاب بین «خوب عمل کردن» و «عالی عمل کردن» اشتباه‌ترین کار ممکن است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘