دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار AnyMP4 Mac Blu-ray Player نسخه : 6.3.12 برای مک

نسخه : 6.3.12

با استفاده از نرم افزار Mac Blu-ray Player، می‌توانید Blu-ray را بدون هیچ محدودیتی تماشا کنید و از پوشه Blu-ray و فایل ایمیج ISO به Blu-ray در دیسک مک خود لذت ببرید. به سادگی Blu -ray مورد علاقه خود را در این نرم افزار باز کنید. تنها Blu-ray خود را باز کنید و سپس شروع به لذت بردن از فیلم Blu-ray کنید.

همچنین به عنوان یک نرم افزار DVD player برای مک عمل می‌کند، که قابلیت پخش هر دیسک DVD، پوشه DVD، فایل ایمیج ISO و  بدون از دست دادن کیفیت فایل DVD  را دارد. تقریباً همه DVD‌ها را از مکانها و کشورهای مختلف به راحتی می‌بینید.

این نرم افزار همچنین می‌تواند به شما در پخش فایل صوتی و فیلم‌های رایج در مک کمک کند. فرمت‌های ویدیویی قابل پشتیبانی عبارتند از MP4، MOV، MTS، M2TS، TS، MKV، MXF، AVI، FLV و WMV و غیره است. ویدئو UHD و کدک 720p / 1080p HD / 4K H. 265، H. 264 و موارد دیگر از این دسته هستند. برای فایل صوتی مورد علاقه خود، می‌توانید MP3، WMA، M4A، WAV، AIFF، FLAC، ALAC، OGG و موارد دیگر را نیز پخش کنید تا این نرم افزار را به عنوان پخش کننده موسیقی در نظر بگیرید.

این پخش کننده کیفیت بالا را برای پخش فایل‌های صوتی و تصویری تضمین می‌کند. شما می‌توانید همزمان با حفظ کیفیت تصویر اصلی، فیلم‌های HD را با کیفیت عالی 4K و فیلم‌های Blu-ray و DVD با کیفیت 1080p و 720p تماشا کنید. علاوه بر این، پشتیبانی از صدای فراگیر 5.1 (Dolby Digital، DTS) به شما امکان می‌دهد مانند یک سینمای خانگی در مک از کیفیت عالی صدا لذت ببرید.


نسخه 6.3.12:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.8 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
من بر این باور هستم آنچه بیش از نیمی از کارآفرینان موفق را از غیر موفق ها جدا می نماید پشتکار خالص است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘