دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Rider نسخه : 2019.2 برای مک

نسخه : 2019.2

JetBrains Rider یک محیط توسعه چندسکویی سریع و قدرتمند برای .NET است که بر اساس پلتفرم IntelliJ و ReSharper ساخته شده است. JetBrains Rider به شما امکان توسعه برنامه‌های .NET، ASP.NET، .NET Core، Xamarin و Unity را بر روی ویندوز، مک و لینوکس می‌دهد. این نرم‌افزار امکان توسعه برنامه‌های .NET Framework، .NET Core و Mono را فراهم می‌کند، از جمله برنامه‌ها، سرویس‌ها و کتابخانه‌های .NET، بازی‌ها بر پایه موتور Unity، برنامه‌های وب ASP.NET و ASP.NET Core. Rider ادیتور کد حرفه‌ایی، ابزار اشکال‌زدایی، شامل گزینه‌های بازسازی کد و تست، و یک اشکال‌زدایی و دی‌کامپایلر داخلی ارائه می‌دهد.

پشتیبانی از پروژه‌های مختلف .NET

Rider پشتیبانی از .NET Framework، .NET Core جدید، و پروژه‌های بر پایه Mono را فراهم می‌کند. این محیط توسعه به شما امکان توسعه برنامه‌های دسکتاپ، سرویس‌ها و کتابخانه‌های .NET، بازی‌ها بر پایه موتور Unity، برنامه‌های تلفن همراه Xamarin، و برنامه‌های وب ASP.NET و ASP.NET Core را می‌دهد.

سرعت و قابلیت

Rider بیش از ۲,۲۰۰ بازرسی کد، صدها عملکرد محتوم و بازسازی‌هایی که از ReSharper اقتباس شده، به همراه قابلیت‌های پیشرفته‌ای از محیط‌های توسعه بر پایه پلتفرم IntelliJ ارائه می‌دهد. با اینکه این IDE دارای مجموعه بزرگی از ویژگی‌ها است، اما Rider یک IDE سریع و پاسخ‌گو است.

IDE چندسکویی

Rider نه تنها می‌تواند برنامه‌های مختلف را بر روی سیستم‌عامل‌های مختلف اجرا و اشکال‌زدایی کند، بلکه خود IDE نیز بر روی ویندوز، macOS و لینوکس کار می‌کند.

ویرایش کد

ویرایشگر هوشمند Rider انواع مختلفی از تکمیل خودکار و الگوها را فراهم می‌کند، به طور خودکار پرانتزهای مطابق را درج و فضاهای نیمه‌ناموس را وارد می‌کند. توضیحات راهنما و آیکون‌ها در زمینه‌ها به شما کمک می‌کنند که به راحتی در سلسله مراتب ارثی حرکت کنید؛ اعمال محتوم توسعه را راحت و کارآمد می‌کنند.

بازسازی‌ها

Rider بیش از ۶۰ بازسازی را از ReSharper قرض گرفته است و بیش از ۴۵۰ عملکرد محتوم را برای اهداف مختلف فراهم می‌کند. بازسازی‌ها کمک می‌کنند که تغییر نام و استخراج متدها، رابط‌ها و کلاس‌ها، حرکت و کپی انواع، استفاده از نحوه‌نگاری جایگزین، و انجام تبدیل‌های دیگر را آسان کنند.

ابزار اجرای تست واحد

Rider به شما کمک می‌کند تا تست‌های واحد NUnit، xUnit.net و MSTest را اجرا و اشکال‌زدایی کنید. ReSharper به شما کمک می‌کند تا تست‌ها را بررسی کرده، آن‌ها را به گروه‌هایی تقسیم کنید، نتایج تست را مشاهده کنید و از یک مشخصه پیکربندی نمایش را در بالای پشته از کد منشأ کنید.

اشکال‌زدایی و ابزارهای دیگر

ابزار اشکال‌زدایی داخلی برای برنامه‌های بر پایه .NET Framework، Mono و .NET Core، اجرای مرحل

ه به مرحله را پشتیبانی می‌کند، به شما امکان ارزیابی عبارت‌ها را در حال اجرا می‌دهد، اجرای برنامه را از خط کنونی اجرایی به خط با نشانگر، نظارت و تغییر مقادیر متغیرها فراهم می‌کند. علاوه بر این، Rider شامل مرورگر NuGet است، به شما امکان مشاهده پشته از کد را می‌دهد و از انواع مختلف سیستم‌های کنترل نسخه و پایگاه‌های داده پشتیبانی می‌کند.

کار با پایگاه‌های داده و SQL

شما می‌توانید مستقیماً با SQL و پایگاه‌های داده در IDE کار کنید. Rider به شما کمک می‌کند تا به پایگاه‌های داده متصل شوید، نمودارها و جداول را ویرایش کنید، پرس و جوها را اجرا کنید، و نمودارها را با استفاده از نمودارهای UML تجزیه و تحلیل کنید.

پشتیبانی از فناوری‌های frontend

Rider از jаvascript، TypeScript، HTML، CSS و Sass پشتیبانی می‌کند. به ویژه برای این فناوری‌ها، IDE شامل قابلیت‌های بازسازی، اشکال‌زدایی و تست واحد از WebStorm است.

افزونه‌ها

Rider از مجموعه بزرگی از افزونه‌های توسعه داده شده برای ReSharper و پلتفرم IntelliJ پشتیبانی می‌کند. افزونه‌های داخلی پشتیبانی از F#، Unity و سیستم‌های کنترل نسخه را فراهم می‌کنند.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘