دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Navicat for SQL Server نسخه : 12.1.19 برای مک

نسخه : 12.1.19

Navicat for SQL Server یک راه حل ایده آل برای مدیریت و توسعه SQL Server است که به شما امکان می‌دهد پایگاه داده‌ها را ویرایش کنید، نمایش داده‌های SQL را اجرا کنید و به روشی ساده‌تر به SQL Server از راه دور متصل شوید. این برنامه از یک رابط کاربری گرافیکی بصری بهره می‌برد و از ابزارهای تصویری قدرتمندی مانند Query Editor با قابلیت برجسته سازی نحو، SQL Preview، SQL Console، TEXT، Hex و بیننده / ویرایشگر BLOB، SSH Tunnel و موارد دیگر برای افزایش بهره وری شما ارائه می‌دهد.

همچنین، Navicat تعدادی ابزار فراهم می‌کند که می‌توانند کلیه عملیات لازم برای ایجاد پایگاه داده مانند ایجاد، ویرایش و کپی کردن اشیاء پایگاه داده را انجام دهند. این سیستم همچنین یک سیستم جادوگری با توصیف مناسب ارائه می‌دهد که وظایف توسعه دیتابیس شما را ساده می‌کند و یک مدیر گرافیکی کاملاً برجسته برای تنظیم کاربران و امتیازات دسترسی دارد.

این برنامه با قابلیت اتصال از راه دور روی ویندوز و Mac OSX اجرا می‌شود. Navicat برای MySQL، Oracle، SQLite و PostgreSQL نیز موجود است.

نصب آسان و رابط بصری آن را به ابزاری غیر قابل تعویض برای SQL Server در وب یا دسک تاپ محلی شما تبدیل می‌کند.

نسخه کامل Navicat شامل ویژگی‌های قدرتمندتری مانند مدل سازی داده‌ها، همگام سازی داده‌ها / ساختار، واردات / صادرات، تهیه نسخه پشتیبان، گزارش، برنامه ریزی وظیفه، تکمیل کد، و غیره است. همراه با خدمات پشتیبانی جامع و فوری، Navicat برای SQL Server پایگاه داده و توسعه برنامه را ایجاد می‌کند. سریع‌تر و آسان‌تر در حالی که ساده کردن کارهای روزمره مدیریت.


رفع اشکال:

هنگام اجرای یک حلقه نامحدود در کنسول، منوی «Tools» وجود ندارد
هنگام مقایسه بانک اطلاعاتی در Synchronization Structure خراب شد
ورود به سیستم هنگام اتصال به بانک اطلاعات Azure SQL انجام نشد
هنگام صرفه جویی در مدل‌ها خراب شد
اصلاحات جزئی و اصلاحات

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بهترین باشید، نه اولین.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘