دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Ummy Video Downloader نسخه : 1.71 برای مک

نسخه : 1.71

در حالی که برنامه‌های کاربردی یا خدمات وب زیادی وجود دارد که می‌تواند به شما در بارگیری فیلم‌ها از YouTube کمک کند، بسیاری از آنها در استخراج کلیپ‌های تعریف شده ummy-video-downloaderhigh با وضوح بالاتر از 720p مشکل دارند.

Ummy Video Downloader از این محدودیت فراتر رفته، زیرا به شما امکان می‌دهد تا هر کلیپ یوتیوب را در Mac با وضوح تصویر حداکثر تا 4320p ذخیره کنید، همچنین آهنگ‌های صوتی را کات کنید و آنها را به عنوان فایل‌های MP3 ذخیره کنید.

برنامه OS X با کاربرد آسان که می‌تواند به شما در بارگیری فیلم‌ها با تلاش بسیار اندک کمک کند

استفاده از YouTube Downloader Video آسان‌تر نیست، زیرا باید به سادگی پیوند YouTube یک کلیپ را کپی کرده و پنجره اصلی برنامه را مطرح کنید. این به طور خودکار URL را از کلیپ بورد استخراج می‌کند، به طوری که تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه بارگیری را فشار دهید.

بعد از اتمام بارگیری، می‌توانید کارهای دیگری را انجام دهید، زیرا برنامه یک اعلان را نشان می‌دهد.

صرف نظر از وضوح تصویری، فیلم‌های YouTube با کیفیت بالا را در مک خود ذخیره کنید

هنگامی که برنامه URL کلیپ را تشخیص داده است، به شما امکان می‌دهد نسخه مورد نظر خود را برای کپی کردن انتخاب کنید. با این حال، لازم به ذکر است که اگر می‌خواهید ویدئویی را با وضوح چندگانه بارگیری کنید، برنامه به طور خودکار آنها را تغییر نام نمی‌دهد، بنابراین نسخه قبلی رونویسی می‌شود.

همچنین، فقط یک فیلم می‌تواند بارگیری شود و برنامه نمی‌تواند لیست‌های پخش کامل را پردازش کند.

می توان آهنگ‌های صوتی را از فیلم‌های YouTube استخراج کرد، به طوری که می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را به عنوان فایل‌های MP3 ذخیره کنید.  

رابط حداقلی که از چند جنبه قابل بهبود است.

برای اطمینان از عدم بارگیری کلیپ نادرست، می‌توانید تصویر کوچک ویدیو را مشاهده کنید، اگرچه می‌توانستید این عملکرد را غیرفعال کنید، خوب است تا از فضای فضای صفحه برنامه به حداقل برسانید. همچنین تنها راه پاک کردن لیست موارد بارگیری شده، راه اندازی مجدد برنامه است.

این تصور را می‌گیریم که Ummy Video Downloader بسیار بهتر عمل می‌کند به عنوان یک برنامه نوار منو، زیرا همیشه بدون دسترسی به راه شما در دسترس خواهد بود.

به طور کلی، این یک ابزار مفید است که می‌تواند به شما کمک کند فیلم‌های YouTube با کیفیت بالا را بارگیری کنید یا آنها را فقط در چند مرحله ساده به فایل‌های صوتی MP3 تبدیل کنید.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.9 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
زندگی خود را وارد حاشیه نکنید. دنیا به حضور پررنگ شما احتیاج دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘