دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار vGuruSoft Video Player نسخه : 1.6.0 برای مک

نسخه : 1.6.0

vGuruSoft Video Player یک پخش کننده چند رسانه‌ای متمایز HD است که از 200+ قالب‌های چندرسانه‌ای مانند MTS، MKV، VOB، MP4، AVI، vgurusoft-video-playerMP3.4K، SRT، ASS و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید تقریباً در هر فایلی را پخش کنید.

برای وارد کردن همه زیرنویس‌ها با استفاده از الگوریتم هوشمندسازی، به طور انحصاری 4 نوع حالت تصویر برای بهینه سازی عملکرد پخش بر اساس محیط فعلی مشاهده، بهبود کیفیت تصویر و ظریف‌تر و طبیعی‌تر شدن تصویر فراهم می‌کند. vGuruSoft Video Player با استفاده از یک فناوری قدرتمند تقویت صوتی، از حالت مختلف اکولایزر صوتی برای تنظیم تشخیص بلندگو و صدا تنظیم شده از پیش تنظیم کرده است، که به کاربران امکان می‌دهد سرگرمی نهایی همهجانبه را تجربه کنند.

مجهز به فناوری محاسبات هوشمند و فناوری رندر 4K، vGuruSoft Video Player به شما امکان می‌دهد بدون هیچ کیفیت کیفیت تصویر، فیلم‌های HD حتی 4K فوق العاده HD را بدون هیچ گونه کیفیت کیفیت پخش کنید و یک تجربه پخش HD راحت را برای آنها فراهم کند. علاوه بر این، این یک کاراکتر منحصر به فرد کارائوکه را قادر می‌سازد که بتواند موسیقی متن فیلم اصلی MV را از بین ببرد تا از خواندن کارائوکه حتی در خانه لذت ببرد.

ویژگی‌های غیرقابل قبول و متمایز:

حالت‌های تصویر را تغییر داده و جلوه پخش را بهینه کنید تا یک تجربه مشاهده واقعی به زندگی ایجاد کنید

حالت استاندارد: ما یک حالت مشترک برای تماشای روزانه با در نظر گرفتن همه جانبه در تمام محیط مشاهده ارائه می‌دهیم.
حالت سینما: محیط تئاتر را شبیه سازی کرده و کنتراست صفحه را کاهش می‌دهد تا به کاربران کمک کند تجربه سینمایی بیشتری از تماشای فیلم در شب یا در نور کم داشته باشند.
حالت زنده: کنتراست افزایش می‌یابد و هنگامی که کاربران این حالت را در شرایط پر نور محیط انتخاب می‌کنند، تصویر واضح‌تر و واضح‌تر خواهد بود.
حالت محافظ چشم: وقتی کودکان به مدت طولانی کارتون تماشا می‌کنند، این حالت را انتخاب کنید تا کیفیت بهینه‌ای برای آرامش چشم تنظیم کرده و از بینایی آنها محافظت کند.

پارامترهای سفارشی تصویر تصویری برای به دست آوردن لطافت و تصویر طبیعی تر

کنتراست، روشنایی، رنگ و سایر تصاویر تصویری را تنظیم کنید تا عملکرد نور و تصویر را بهبود ببخشید، بنابراین تصویر ویدئویی می‌تواند مطابق با نیاز هر کس طبیعی‌تر و پر رنگ‌تر شود. علاوه بر این، از چرخش فیلم در زوایای مختلف پشتیبانی می‌کند به طوری که کاربران همیشه فیلم‌ها را با زاویه بهینه تماشا می‌کنند.

جلوه‌های صوتی را بطور آزاد با فناوری قدرتمند تقویت صدا تنظیم کنید

از پیش تنظیم 18 نوع حالت اکولایزر صوتی برای ترمیم تشخیص بلندگو و صدای شکسته شده. جلوه‌های صوتی متفاوت تجربه‌های مختلف فیلم را به همراه خواهد داشت!
Volume Gain: افزایش عملکرد صوتی در محیط‌هایی که میزان صدای زیاد محیطی مانند هواپیما، قطار، اتومبیل، دفاتر و غیره دارند.
عملکرد کارائوکه: موسیقی متن فیلم اصلی فایلهای MV / ویدیویی قابل حذف است، بنابراین کاربران می‌توانند از لذت خواندن کارائوکه حتی در خانه لذت ببرند.

مستقیماً فیلم‌های آنلاین بازی کنید

مستقیماً فیلم‌های آنلاین را با URL ویدیویی ضمیمه پخش کنید و حتی بدون افزونه Flash از آنها لذت ببرید.

ویژگی‌های مشترک:

پخش رایگان 200+ فرمت‌های رسانه ای:
فیلم‌های HD، Ultra HD و 4K را با یک فناوری محاسبات قدرتمند به راحتی پخش کنید.
هر فیلمی را به خواست خود بازی کنید: MTS، TS، M2TS، TP، TRP، TOD، MKV، WMV، AVI، MP4، MPG، MPEG، WMV، ASF، RM، RMVB، VOB، 3GP، MOV، FLV، F4V، MKV، MOD، TOD، AP3، WebM، WTV، OGV، M4V…
موسیقی را با سهولت گوش دهید: MP3، M4A، AC3، AAC، WMA، OGG، APE، MKA، AU، AIFF، FLAC…
کاملاً از شتاب سخت افزاری و حافظه کمتری پشتیبانی می‌کند.
ویژگی حلقه A - B به کاربران امکان می‌دهد کلیپ مورد علاقه خود را بار دیگر و بارها پخش کنند.
جستجوی عملکرد باعث می‌شود تا کاربران بتوانند فیلم‌ها را به راحتی پخش کنند.
فیلم‌ها را به صورت فریم و بدون هیچ جزئیاتی از بین ببرید.
از سرگیری عملکرد پخش: به طور خودکار به یاد داشته باشید که در آن به پایان رسید و در جایی که آخرین بار متوقف شده بود، از سر بگیرید.
پشتیبانی از صفحه نمایش شبکیه چشم HD و عکس سریع.


سازگار با آخرین سیستم عامل مک

OS X 10.7 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
طراحی یک محصول با تمرکز بر روی رفتارهای یک قشر از جامعه کار بسیار دشواری است. در خیلی مواقع مردم نمی دانند چه چیزی می خواهند تا زمانی که شما آنها را متوجه نیاز و خواسته شان نمایید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘