دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Kiwi for Gmail نسخه : 2.0.32 برای مک

نسخه : 2.0.32

Kiwi for Gmail  جیمیل را به یک سرویس دهنده ایمیل کامل دسک تاپ تبدیل می‌کند. هیچ کس نمی‌خواهد از Gmail در مرورگر تلفن خود استفاده کند، و ما احساس کردیم که دیگر نیازی به مجوز مک نیستند. 2 سال در ساخت تیمی فصلی با تجربه اپل، Bose و iRobot. مانند برنامه‌های خود Gmail در iOS، Kiwi برای Gmail یک ترکیبی پیشرفته ایمیل مرورگر مشتری-مرورگر است که به شما اجازه می‌دهد تا در یک تجربه دسک تاپ جلا، قدرت کامل Gmail را بدست آورید.

Kiwi for Gmail تنها برنامه‌ای است که از هر ویژگی Gmail، هر جزئیات و پشتیبانی از یک پایه فنی که از سطح زمین ساخته شده است تا Gmail سریعتر، استفاده راحت‌تر و قابل اطمینان‌تر در برنامه ما از هر مرورگری باشد، پشتیبانی می‌کند. ما Gmail را کاملاً در تجربه دسک تاپ به شکلی یکپارچه کرده‌ایم که در مرورگر غیرممکن است. بی‌نتیجه‌ترین تجربه ایمیل شما تا به حال چه نتیجه‌ای کسب کرده است.

امکانات:

از Gmail به عنوان یک برنامه دسک تاپ، آزاد شده از مرورگر استفاده کنید.
با یک کلیک به همه حسابهای Gmail خود دسترسی پیدا کنید. هرگز وارد سیستم نشوید. هرگز دوباره از طریق برگه‌ها جستجو نکنید و برای رسیدن به ایمیل خود تایپ نکنید.
چند حساب قابل اطمینان - از حداکثر 6 اکانت Gmail به طور هم زمان استفاده کنید، ساخته شده از معماری بسیار معتبرتر از آنچه Gmail در مرورگر استفاده می‌کند.
گپ و Hangouts - مانند آنچه انتظار دارید با چندین حساب کار کنید.
Google Drive - بی‌وقفه در چندین حساب کار می‌کند، که حتی نمی‌توانید در Chrome انجام دهید. به دلیل معماری بی‌نظیر ما.
توجه: کیوی برای Gmail دارای * پشتیبانی آفلاین * نیست، که با ارائه تمام ویژگی‌های Gmail ناسازگار است.
Gmail به عنوان یک تجربه رومیزی جلا - ویندوز برای پیام‌های جدید، تقویم، Google Drive. با کشیدن عکس‌ها، عکس‌ها، اسناد یا هر آنچه را می‌خواهید ضمیمه کنید. صندوق ورودی که مانند یک برنامه دسک تاپ کار می‌کند و یک هیبرید کشویی منوبار عجیب نیست - ما به همه چیز فکر کرده ایم.
Gmail به عنوان مشتری پیش فرض ایمیل شما - واقعاً کار می‌کند. نامه و Outlook را به طور کامل با Kiwi برای Gmail جایگزین کنید - روی یک ایمیل در مخاطبین یا مرورگر کلیک کنید و یکی از ویندوزهای ایمیل جدید زیبا ما را باز خواهد کرد
نماد بارانداز، کشویی منوبار، و پنجره کامل صندوق ورودی.

زیبا و ساده ویندوز جدید پیام جدید - بسیار بهبود یافته در مرورگر. مشاهده کنید که چگونه این کار را آسانتر می‌کند
از رفتن به صندوق ورودی برای هر چیز کوچک خودداری کنید - ما درباره جریان کار و اینکه مردم چگونه از ایمیل استفاده می‌کنند، واقعاً وسواس داریم، برنامه خود را طوری طراحی کرده‌ایم که دسترسی به ایمیل شما ساده و پر دردسر نباشد. برای نوشتن یادداشت سریع برای شخصی، لازم نیست که به صندوق ورودی خود شیرجه بزنید.
پیوست‌های عظیم - پرونده‌های غول پیکر را با استفاده از Google Drive ارسال کنید، که اکنون این کار بسیار سریع انجام شده است، حتی ساده‌تر از Dropbox است.
میانبرهای صفحه کلید قدرتمند - به شما امکان می‌دهند در یک ثانیه به ایمیل خود برسید.
فقط اعلان‌های مهم - ابتدا یک ایمیل رومیزی. از این ویژگی اختیاری استفاده کنید و سر و صدا را مستقیماً از ایمیل خود فیلتر کنید.
Zen Switch - همه اعلان‌های ایمیل را خاموش کنید تا بتوانید بدون خاموش کردن تمام دنیا، تمرکز کنید.


رفع کرش در نسخه های قدیمی مک

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘