دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Studio One نسخه : 4.6.1 برای مک

نسخه : 4.6.1

استاندارد بعدی اینجاست! با معرفی Studio One 4 همراه ما باشید.

نسخه جدید 4 با گردش کار سریع و بی‌نظیر، کیفیت صدای بی‌نظیر و پایداری در راک ساخته شده است که باعث شده Studio One سریع‌ترین DAW در همه زمان‌ها باشد. این ابزار نوشتن و نوآوری در ترانه، قابلیت‌های طراحی بی‌صدا و الهام بخش و منحصر به فرد، و رابط کاربری چند لمسی جدید و با کیفیت dpi بسیار جذاب را دارا است که برای حفظ جایگاه شغلی شما حتی در جلسات طولانی بهینه شده است.

در هر مرحله از روند موسیقی، شما به جای مبارزه با یک رابط سخت، وقت خود را صرف ایجاد موسیقی خواهید کرد. و کیفیت صدا؟ خب، به عبارت ساده، بی‌نظیر می‌باشد. در حقیقت، متداول‌ترین نظرات موسیقی دان‌ها، تهیه کنندگان و مهندسانی که به نرم افزار Studio One مهاجرت کرده‌اند عبارتند از: «من می‌توانم کارها را سریعتر انجام دهم» و «Studio One فقط بهتر به نظر می‌رسد». بیایید دلیل آن را بدانیم.

موتورهای خود را را بیاندازید
صفحه شروع پایگاه خانه شما است، جایی که به آهنگ‌ها و پروژه‌های اخیر دسترسی پیدا می‌کنید یا موارد جدیدی را شروع می‌کنید، تنظیمات سخت افزاری را تنظیم می‌کنید، پیشرفت آنلاین خود را بررسی می‌کنید، با آخرین اخبار استودیو یک در ارتباط باشید و مهارت‌های جدیدی را با استفاده از نسخه‌های نمایشی و آموزشی ایجاد کنید.

همه عناصر را در کنار هم گرد آورید
صفحه Song جایی است که جادو اتفاق می‌افتد. همه چیزهایی که شما نیاز دارید بصورت پویا گذاشته شده است که در چه زمانی و در کجا به آن احتیاج دارید، بدون اینکه چندین ویندوز تنظیم شود. در اینجا نمای Arrange، آهنگ ویدیویی، Inspector track، نمای ویرایش، نمای mix و مرورگر خود را پیدا خواهید کرد.

کشیدن و رها کردن: ملموس، سریع، راحت
ایجاد مرورگرهای پشتیبانی است که به طور خودکار با سرعت آهنگ شما همگام شوند، غنی سازی یک ترتیب، بارگذاری یک ساز، محتوای عادی یا محتوای نمونه و موارد دیگر با مرورگر به روز شده Studio One ارائه می‌دهد موسیقی مبتنی بر کلمه کلیدی، تصاویر کوچک پلاگین و تقریباً 10.000 مورد موسیقی و حلقه‌های صدای حرفه‌ای را دارا است.   بعلاوه، مرورگر برای دسترسی به افزودنیهای بیشتر و محتوای سایر کاربران به بازار آنلاین PreSonus لینک میزند.

ساخت ترتیبات — سریع
قابلیت حرفه‌ای و جدید Arranger Track در Studio One تنظیم مجدد آهنگ به صورت سریع و ملموس - حتی با پروژه‌های بزرگ. فقط بخش‌ها را در قسمت Arranger Track یا Track Inspector تنظیم کرده و فوراً به روز کنید.

Scratch Pads Freedom آزادی برای آزمایش
همکاری دست به دست داده شده با Arranger Track، Scratch Pads نوآوری بسیار ساده و در عین حال بسیار قدرتمند است، تعجب نمی‌کنید که چرا سالها طول کشید تا آنها را اختراع کنید. Scratch Pads یک روش قدرتمند و آسان برای آزمایش انواع آرایش‌ها یا نسخه‌های مختلف یک بخش فراهم آورده است، بدون اینکه خطر کار قبلی خود را داشته باشید و با صرفه جویی در نسخه‌ها و واگردهای بی‌شمار، مشکل داشته باشید. به سادگی بخش‌ها، محتوا و رویدادها یا محتوا را درون Scratch Pad بکشید، آزمایش کنید و هنگامی که کار خود را تمام کردید، دوباره آنرا بکشید.   شما دارای پدهای خراش نامحدود می‌باشید که می‌توانید همه آنها را درون فایل استودیوی یک آهنگ ذخیره کنید.

هیچ محدودیتی در خلاقیت یا کیفیت صدا وجود ندارد
استودیوی یک محدودیتی در خلاقیت شما ندارد. شما آهنگ‌های صوتی و ابزار نامحدود، ابزارهای مجازی، باس ها، کانال‌های FX و خنثی سازی یا تنظیم مجدد را در اختیار دارید. و با پردازش صوتی 64 بیتی حرفه‌ای، دیگر لازم نیست که هنگام کار با پروژه‌های بزرگ نگران کننده باشید و از مخلوط کردن ترکیب خود نگران باشید.

صداهای واقعاً الهام بخش و بی‌نظیر دریافت کنید
صحبت از کیفیت صدا شد… علاوه بر دقت پردازش 64 بیتی، Studio One نسخه 3 دارای یک موتور سنتز جدید و دو ابزار جدید الهام بخش است: Mai Tai polyphonic analog modeling synth و نمونه برداری Presence XT. با وجود Presence XT که شامل یک کتابخانه صدای 14 گیگابایتی است، امکان باز کردن کتابخانه‌های EXS، Giga و Kontakt نیز امکان پذیر است.

اثر انگشت صوتی خود را ترک کنید
موسیقی مدرن تا حد زیادی در یک زمین مسطح از پیش تعیین شدهٔ تکراری فرو رفته است. رادیو را روشن کنید یا به تبلیغات گوش دهید، و ما مطمئن هستیم که می‌توانید صداها را شناسایی کنید. Studio One نسخه 3 تمام این موارد را تغییر می‌دهد و به شما ابزاری می‌دهد تا بتوانید صدای منحصر به فرد خود را، از جمله Multi Instrument، Chains Extended FX و Note FX، به کار بگیرید.


نسخه 4.6.1:

 

ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید:
پشتیبانی از ioStation 24c
[macOS] هنگام تنظیم نادرست فایل های مجوز، اخطار اضافه شد
هنگامی که Pattern Editor تمرکز دارد، اکنون دکمه یا دکمه «ضبط» وضعیت ضبط خود را تغییر می‌دهد


رفع عیوب:
بررسی نشدن به روزرسانی‌های خودکار برای برنامه افزودنی Fat Channel Collection
کرش شدن هنگام کلیک روی برگه‌های فایل های سفارشی [مرورگر] 
 کرش شدن در «تبدیل به Audioloop» از فهرست زمینه [مرورگر]
کرش شدن در هنگام ذخیره پیش فرض افزونه تحت شرایط خاص
کرش شدن هنگام تعویض بخش تنظیم کننده، تغییر اندازه
 گزینه «انتخاب معکوس» انتخاب دامنه را فراتر از حدود گسترش می‌دهد
 رفتار انتخاب ناخواسته هنگام استفاده از قلم Microsoft Surface
 قالب MIDI سفارشی باعث ایجاد پد در G5 نمی‌شود [Impact XT]
گیر کردن «برگه به ​​گذرا» در قسمت‌های صوتی
توجه داشته باشید که رویدادها می‌توانند طول منفی داشته باشند
ورودی های فایل MIDI تحت شرایط خاصی انجام نمی‌شود
کرش شدن ایجاد آهنگ جدید هنگامی که نوار فرمان کلان وجود ندارد
کرش شدن با استفاده از دسته محو در مسیرهای گروه بندی شده
 I / O  فوراً نمایش داده نمی‌شود
دکمه‌های Ampire Amp و Cabinet power در Studio One Prime وارونه شده است
 پدال سابق «Setup One» خاموش شده است
مشکل انتخاب لیست برای یادداشت‌های آهنگ 
خطاهای امضای زمانی هنگام حرکت بلوک‌های ترتیب دهنده
کرش شدن افزونه UI از نمای مسیریابی

OS X 10.6.6 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘