describe image content

دانلود نرم افزار SketchUp Pro نسخه : 20.0.362 برای مک

نسخه : 20.0.362

SketchUp برنامه‌ای برای صفر تا صد طراحی

برنامه نویسی، نمودار سازی، توسعه طراحی، جزئیات، مستندات، RFIs s هر کجا که به نقشه‌ها نیاز دارید، به SketchUp Pro احتیاج دارید.

خوب، سریع
کسی که از نرم افزار CAD پیچیده درخواست کرده است؟ SketchUp هوشمندانه‌ترین و آسان برای یادگیری ابزار نقاشی 3D در اطراف است.

با کشیدن به صورت سه بعدی فکر کنید
ما SketchUp را طوری طراحی کردیم که مانند یک پسوند دست شما رفتار کند، بنابراین شما می‌توانید هر آنچه را که می‌خواهید بکشید، هرچه می‌خواهید.

مدل‌های دقیق و دقیقی ایجاد کنید
SketchUp تا یک هزار اینچ دقیق است، بنابراین می‌توانید با جزئیات یا اندازه‌های جزئی که می‌خواهید طراحی کنید، مشخص کنید و برنامه ریزی کنید.

نقشه‌های دقیق و مقیاس پذیر تولید کنید
SketchUp فقط برای مدل‌های سه بعدی نیست. نقشه‌ها، ارتفاعات، جزئیات، بلوک‌های عنوان و موارد دیگر را با LayOut بکشید. وقتی مدل شما تغییر می‌کند، سند شما نیز چنین می‌شود. ساده.

اسناد ارائه ارائه دهید
با استفاده از LayOut، شما به طراحی صفحه، تهیه پیش نویس، تصویر برداری و ارائه اسلایدها مجهز هستید: هر آنچه برای توضیح همه چیز نیاز دارید.

پیشرفت‌های قانع کننده ایجاد کنید
از SketchUp Pro استفاده کنید تا مدل‌های خود را به پله‌های متحرک و پرچم‌های متحرک تبدیل کنید که همه جزئیات را توضیح می‌دهد.

یک مدل سه بعدی از هر چیزی پیدا کنید
3D Warehouse بزرگترین مخزن جهان مدلهای سه بعدی رایگان است و با SketchUp یکپارچه کار می‌کند. این بدان معنی است که همراهان، مبلمان، تجهیزات، کار موردی، کل سینک آشپزخانه (به معنای واقعی کلمه) در چند کلیک همه مفید است.

مدلی را از یک تولید کننده قابل اعتماد پیدا کنید
با همکاری شرکای سازنده مانند Herman Miller، Formica، Thermador و بسیاری دیگر، ما در تلاش هستیم تا 3D Warehouse را به بهترین مکان در وب تبدیل کنیم تا مدلی از یک شی خاص در دنیای واقعی پیدا کنیم. حالا وقتی اجاق گاز را برای آشپزخانه مشخص می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که با هندسه دقیق کار می‌کنید، و مدل‌های زیبایی را ذکر نمی‌کنیم.

ارائه در هر دستگاه
هنگامی که مدل‌های خود را در Warehouse 3D بارگذاری می‌کنید، آسان است که آنها را با استفاده از برنامه SketchUp Mobile Viewer به تلفن یا رایانه لوحی خود بکشید. سپس، در هر کجا، هرچه دوست دارید با مشتری و همکار همکاری کنید.

مدل و سند
با LayOut، نماهای مدل SketchUp را در هر کجا که می‌خواهید در صفحات سند خود وارد کنید. این «منظره» ها دیدنی از پروژه شما دارند. وقتی مدل شما تغییر می‌کند، همه نمای بازدیدهای شما نیز به روز می‌شوند. از صادر کردن یک میلیون تصویر از SketchUp خداحافظی کنید.

نقشه‌های زیبایی بسازید
LayOut «احساس» SketchUp را به روشی غیرقابل مقایسه با زیبایی به فضای 2 بعدی منتقل می‌کند. کار خط، سایه‌ها، بافت‌ها، متن، ابعاد، بلوک‌های عنوان: همه دقیقاً به روشی که می‌خواهید.

طراحی بردار بصری
ابزارهای طراحی LayOut دقیقاً شبیه به SketchUp است: ساده، هوشمند و سرگرم کننده. و از آنجا که هر آنچه شما ترسیم می‌کنید بردار هوشمند است، مقیاس گذاری و چرخش می‌تواند با نهایت دقت انجام شود.

ابعاد، جزئیات، توضیح دهید
از ابزارهای ابعادی استفاده کنید که به لبه‌های مدل‌های SketchUp می‌چسبند و به سرعت قالب، مقیاس و دقت اندازه گیری‌های نمایش داده شده را تنظیم کنید. تماس‌های تلفنی را از طریق کنترل وزن خط، سبک پیکان و سکته مغزی، خطوط رهبر منحنی، قالب بندی قلم، فاصله خط سفارشی کنید… شما تصویر را دریافت می‌کنید، و سایر افراد نیز همینطور هستند.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

macOS 10.12 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
هدف ما هرگز سود بیشتر نبوده است، هدف ما همیشه بهترین بودن بوده است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘