describe image content

دانلود نرم افزار FiveNotes نسخه : 2.2.2 برای مک

نسخه : 2.2.2

FiveNotes (که قبلاً با عنوان Quick شناخته می‌شد) یک ویرایشگر متن کوچک است که شما همیشه می‌توانید با کلیک کردن (یا فشار دادن کلیدهای میانبر) روی نماد mtatus-bar آن، حتی اگر در یک برنامه تمام صفحه کار می‌کنید، به آن دسترسی پیدا کنید.

اگر ترجیح می‌دهید، می‌تواند در بالای پنجره بماند، بنابراین می‌تواند به عنوان یک برنامه ورق استفاده شود. FiveNotes دقیقاً 5 نت را ارائه می‌دهد که می‌توانند با استفاده از حلقه‌های رنگارنگ در زیر متن یا با فشار دادن میانبر (Cmd + Shift + [و Cmd + Shift +] یا Cmd + تعداد یادداشت ها) تغییر کنند.

این نرم افزار از قالب بندی اولیه نشانه گذاری پشتیبانی می‌کند تا یادداشت‌های شما مشخص باشد. نشانه گذاری FiveNotes شامل سرصفحه‌ها، متن ایتالیایی، نقل قول‌ها و لیست‌ها (با * یا - کاراکتر شروع می‌شود). یک برنامه عالی برای افرادی است که فایل‌های متنی کوچک را برای نوشتن یادداشت‌های ساده و موقتی ایجاد می‌کنند. لازم نیست نگران پرونده‌ها، نام آنها و ذخیره آنها باشید. آنچه شما در FiveNotes می‌نویسید ذخیره می‌شود. اگر لازم است چیزی را سریع بنویسید (مثلاً شماره تلفن) کافی است FiveNotes را باز کنید و آن را بنویسید.


indention خودکار

ارتفاع پنجره قابل تغییر است

رنگ نت را می‌توان تغییر داد

پشتیبانی بهتر Markdown

macOS 10.12 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
کیفیت بسیار مهم تر از کمیت است. یک موفقیت بسیار بزرگ بهتر از موفقیت های مقطعی و کوتاه است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘