describe image content

دانلود نرم افزار Moneydance نسخه : 2019.3 برای مک

نسخه : 2019.3

Moneydance یک برنامه مدیریت مالی شخصی با مشخصات کامل است که شامل امکاناتی از قبیل بانکداری آنلاین، پرداخت قبض آنلاین، مدیریت سرمایه گذاری، ردیابی بودجه، معاملات برنامه ریزی شده، چاپ چک، نمودارهای دقیق، گزارشها و موارد دیگر می‌باشد. رابط کاربری آسان Moneydance آن را از دیگر نرم افزارهای مالی جدا می‌کند.

امکانات
بانکداری آنلاین - Moneydance می‌تواند بطور خودکار معاملات را بارگیری و از طریق صدها موسسه مالی بصورت آنلاین ارسال کند. Moneydance می‌آموزد که چگونه به صورت خودکار دسته بندی و تمیز کردن معاملات بارگیری شده را طبقه بندی کند.
نمودار کاری حساب - از ابزار نمودار سازی برای تهیه گزارش‌های بصری از درآمد و هزینه‌های خود استفاده کنید. نوع نمودار، محدوده تاریخ و هر نوع تنظیم خاص را برای نوع گرافیکی که می‌خواهید تنظیم کنید. هنگام حرکت دادن نشانگر ماوس بر روی مناطق مختلف صفحه، اطلاعات بیشتر در مورد داده‌های جمع شده نشان می‌دهد. نمودارها همچنین می‌توانند به فایلهای تصویری تصویر چاپ یا صادر شوند.
یادآوری و معاملات زمان بندی شده - معاملات و یادداشت‌ها را می‌توان به راحتی برنامه ریزی کرد تا هنگام آمدن یا موعد مقرر، به شما یادآوری کند.
ثبت نام حساب - از این برای ورود، ویرایش و حذف معاملات در یک حساب استفاده می‌شود. از لحاظ بصری شبیه به یک دفترچه چک برگه است، به جز محاسبه مانده‌ها و مرتب سازی معاملات همه به صورت خودکار انجام می‌شود. ورود به معاملات با ویژگی تکمیل خودکار گیرنده آسانتر است. این تعداد کلیدهای مورد نیاز برای ورود به بسیاری از معاملات مشابه را کاهش می‌دهد.


نسخه 2019.3

دراین نسخه لیست تغییرات منتشر نشده است.

OS X 10.11 یا بالاتر

پردازنده 64 بیتی

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
هر زمان که خود را در کنار اکثریت دیدید، زمان مکث و تأمل فرا رسیده است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘