دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار iVI نسخه : 4.712 برای مک

نسخه : 4.712

iVI یک مبدل ویدیویی است که می‌تواند با کشیدن و رها کردن ساده ، پرونده‌ها را به iTunes یا iMovie وارد کند. iVI همچنین در صورت شناسایی فیلم یا برنامه‌های تلویزیونی، ابرداده اضافه می‌کند.

امکانات

اطلاعات نمایش فیلم و تلویزیون به صورت خودکار در اینترنت یافت می‌شود و قبل از قرار دادن در iTunes به نمایش‌های شما اضافه می‌شود.

iVI چندین کانال صوتی را در فایل از جمله زبان‌های مختلف و صدای فراگیر تبدیل می‌کند و این موارد از Quicktime ، Apple TV ، iPhone و غیره قابل دسترسی است.

iVI از زیرنویس‌های VobSub و متن ساده از فایل منبع پشتیبانی می‌کند و این موارد از Quicktime ، Apple TV ، iPhone و غیره قابل دسترسی است.

iVI می‌تواند پوشه‌های شما را در فواصل منظم اسکن کند و به طور خودکار پرونده‌هایی را که پیدا کرده تبدیل کند و فیلم را در iTunes وارد کند.

iVI به شما این امکان را می‌دهد پرونده‌های سازگار با مک خود را با اطلاعات نمایش جدید (فوق داده) از اینترنت مانند توضیحات نمایش، لیست‌های بازیگران، هنر پوستر همه برای نمایش در iTunes یا از دسک تاپ بدون نیاز به بازگرداندن به روز کنید.

فرمت‌های ویدیویی پشتیبانی شده شامل فرمت‌های AVI ، MKV ، MTS ، FLV ، AVCHD ، MOD ، TOD ، MTS ، M2TS ، 3GP ، MP4 ، MPG و اکثر فرمت‌های ویدئویی است.


آثار هنری منظره برای برنامه تلویزیون

رفع مشکل برای جستجوی ابرداده TVDB

OS X 10.11 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بهترین باشید، نه اولین.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘