describe image content

دانلود نرم افزار Chronicle Pro نسخه : 9.6.0 برای مک

نسخه : 9.6.0

برای پرداخت صورتحساب به Chronicle Pro نیاز دارید. این آرامش را به شما می‌دهد که هرگز نگران این نباشید که آیا قبض را دوباره پرداخت کرده‌اید یا نه.

حتی اگر از برنامه مالی دیگری برای امور مالی عمومی استفاده می‌کنید، به Chronicle نیاز دارید. یک تأخیر در پرداخت می‌تواند در نمره اعتباری شما اثر بگذارد و منجر به افزایش نرخ بهره و رد وام شود - به طور خلاصه، کاملاً بر زندگی مالی شما تأثیر می‌گذارد.

به همین دلیل به Chronicle نیاز دارید. Chronicle به شما یادآوری می‌کند که صورتحساب شما به چه دلیل موقت است، حتی اگر در حال اجرا نباشد. و تنها در چند دقیقه در ماه، می‌توانید همه موارد مربوط به پرداخت صورتحساب خود را کنترل کنید.

هرگز صورتحساب را فراموش نکنید - وقتی صورتحساب شما با هشدارهایی همراه است که می‌تواند در iPhone یا همه Mac‌های شما همگام شود، یادآوری کنید، حتی اگر Chronicle در حال اجرا نیست.
با استفاده از مرورگر یکپارچه Chronicle یا مرورگر پیش فرض خود، صورت حساب خود را به راحتی آنلاین پرداخت کنید.
اثبات همه پرداختهای خود را حفظ کنید - شماره تأییدیه و رسیدهای خود را درست در Chronicle ذخیره کنید، بنابراین همیشه اثبات پرداختهای خود را دارید.
در مرکز اعلان خود یادآوری کنید و صورتحساب خود را در تقویم قرار دهید. Chronicle می‌تواند شما را از طریق مرکز اطلاع رسانی در Mountain Lion به شما یادآوری کند، و در تمام مکینتاش، می‌تواند صورتحساب خود را به تقویم خود بیفزاید، تا بتوانید بصری را ببینید که موعد مقرر آنها چیست.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
گاهی زندگی با آجر به سرت می زند. ایمان خود را از دست ندهید

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘