describe image content

دانلود نرم افزار Studies نسخه : 1.7.6 برای مک

نسخه : 1.7.6

Studies یک برنامه فلش کارت برای دانشجویان جدی است که نسخه‌هایی برای Mac، iPhone و iPad دارد. این ابزاری برای گسترش دانش شما است، و مهم نیست که چه چیزی را می‌خواهید بیاموزید - پزشکی، قانون، تاریخ، رانندگی، حمل و نقل هوایی، هنرهای زیبا، موسیقی یا هنرهای رزمی - از روش‌های ساده روز به روز، به دانش از اهمیت زندگی در حال تغییر است. مطالعات یک برنامه برای کمک به شما در دستیابی به اهداف یادگیری است.

امکانات

یادداشت‌های مطالعاتی - مطالعات به شما امکان می‌دهد تا اطلاعات موردنیاز برای یادگیری را به یادداشت‌های مطالعاتی، مانند کارتهای سنتی، اما بسیار قدرتمندتر تبدیل کنید. یادداشت‌ها می‌توانند به همان اندازه طرف دلخواه خود را شامل شوند که هر یک از آنها می‌تواند حاوی متن، تصاویر، صدا و حتی فیلم باشد. می‌توانید مجموعه‌های خود را ایجاد کرده یا مجموعه‌های اشتراکی را از Quizlet. com بارگیری کنید.

با توجه به مطالعه - مطالعات شامل برنامه‌های یادگیری مبتنی بر علمی هستند که به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا زمانی که شما برای تحصیل صرف می‌کنید تا حد امکان کارآمد باشد. برنامه‌ای را بر اساس اهداف خود تعیین کنید، از یادگیری طولانی مدت گرفته تا تلاش برای امتحان، و مطالعات به طور خودکار هر روز یادداشت‌هایی را برای مطالعه یادداشت می‌کنند.

جلسات مطالعه - هنگامی که مجموعه‌ای از یادداشت‌ها را تهیه کردید، می‌توانید آنها را در جلسات مطالعاتی زیبایی ارائه دهید، که این امر باعث می‌شود مطالعه کمتر از یک کار عملی انجام شود. خودتان مرتباً بروید، و مطالعات اطمینان حاصل خواهد کرد که کسانی که خیلی خوب آنها را نمی‌شناسید، بیشتر در جلسات آینده ظاهر می‌شوند.

آمار - هر آنچه مطالعه می‌کنید توسط مطالعات ردیابی می‌شود. از این اطلاعات برای برنامه ریزی یادداشت‌ها برای مطالعه در آینده استفاده می‌شود، همچنین برای تهیه آماری و پیش بینی در مورد چگونگی شناخت این مطالب استفاده می‌شود. شما نه تنها می‌توانید تعداد یادداشت‌ها را که صحیح یا غلط رتبه بندی کرده‌اید، ببینید، بلکه به تخمین‌هایی که می‌خواهید مدت زمان یادگیری آنها را نیز یادآوری کنید، دسترسی دارید.

همگام سازی انتخابی با iCloud - اکنون بسیاری از ما چندین دستگاه اپل را حمل می‌کنیم، و داشتن اطلاعات خاموش شما در یک دستگاه، کشیدن است. مطالعات شامل همگام سازی iCloud با استفاده از آخرین فناوری CloudKit از اپل است. یادداشت بر روی رایانه رومیزی خود اضافه کنید و وقتی بعداً برای مطالعه آنها مشاهده می‌کنید، در iPhone یا iPad شما ظاهر می‌شود. حتی جلسات مطالعاتی شما همگام سازی می‌شوند، بنابراین می‌توانید در یک دستگاه شروع کرده و روی دیگری تمام کنید. حتی می‌توانید آنچه را که می‌خواهید همگام سازی کنید انتخاب کنید.

اشتراک گذاری - مطالعات دارای انواع مختلفی از پرونده‌های مختلف برای به اشتراک گذاشتن یادداشت‌های مطالعه شما با دیگران است. می‌توانید بایگانی را صادر کنید که می‌تواند از طریق دستگاه دیگری به Study (یا پرونده ذهنی) وارد شود. همچنین می‌توانید قالب‌های متنی استاندارد مانند CSV و TSV را که توسط بسیاری از وب سایت‌های Flashcard پشتیبانی می‌شوند، وارد و صادر کنید.

مهاجرت پرونده ذهنی - مطالعات نسل بعدی اپلیکیشن Case Case است. اگر از دستگاه Mental Case در دستگاه Mac یا iOS خود استفاده کرده‌اید، می‌توانید هنگام راه اندازی همه داده‌های خود از جمله سابقه مطالعه و برنامه ریزی را به مطالعات منتقل کنید. حتی می‌توانید پیدا کنید که داده‌های شما نسبت به آنچه در مورد ذهنی رخ داده، فضای مطالعاتی را در فضای بسیار کمتری می‌بخشد.


تغییرات:

رنگ ثابت مکان نما در نمایش اسلایدها در حالت تاریک
مسئله نادر برطرف شده که جابجایی «شامل همگام سازی» می‌تواند باعث حذف پشته‌ها شود
پرونده‌های رسانه‌ای که دیگر نیازی به آن ندارند بهتر از دیسک و ابر پاک می‌شوند

OS X 10.11 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘