دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار JRiver Media Center نسخه : 26.0.18 برای مک

نسخه : 26.0.18

JRiver Media Center یکی از جامع‌ترین و یکپارچه‌ترین برنامه‌های موجود برای مدیریت و پخش رسانه شما است. دامنه آنJRiver. Media. Center شامل تقریبا تمام قالب‌های صوتی، تصویری و تصاویر است. مرکز رسانه همچنین می‌تواند تلویزیون را ضبط کرده و اسناد را مدیریت کند. و اگر به دنبال بهترین پخش کننده صوتی یا بهترین پخش کننده ویدیو هستید، آن را پیدا کرده اید. شما می‌توانید مرکز رسانه را تنظیم کنید تا فقط بر نیازهای شما متمرکز شود.

فرمت هایی که مرکز رسانه پشتیبانی می‌کند:

رسانه‌های مرتبط از Last. fm، Netflix، Hulu و YouTube. و به فلیکر، فیس بوک و توییتر ارسال می‌شود.
از تلفنهای همراه بیشتر، پخش کننده‌های MP3، DLNA و سایر دستگاهها نسبت به سایر پخش کننده ها.
و این برنامه از PC Home Theater که خانواده شما را سرگرم می‌کند، قدرت می‌بخشد. MC حتی می‌تواند در مناطق مختلف صدا و سیما پخش کند.
و، MC می‌تواند تلویزیون را با کیفیت عالی ضبط کند و گزینه‌ای برای تلویزیون کابلی ارائه دهد. این نرم افزار دارای رابط نمایش تئاتر است که توسط یک Remote Center Media، iPad، iPhone، Android، نت بوک ویندوز یا صفحه لمسی قابل کنترل است. MC یک پخش کننده DirectShow است، بنابراین می‌تواند تقریباً در هر چیزی بازی کند.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.9 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
در ذات اپل این باور وجود دارد که فناوری به تنهایی، کافی نیست،‌ بلکه فناوری در پیوند با هنر آزاد و‌ انسانیت است که ما را به نتیجه‌‌ای می‌رساند که باعث شادی قلب‌هایمان می‌شود

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘