دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Joyoshare Audio Recorder نسخه : 1.0.0 برای مک

نسخه : 1.0.0

شما چه نوع ضبط صوتی را جستجو می‌کنید؟ ضبط صوتی Joyoshare چنین ابزاری قدرتمند است که در ضبط صدا از سایت‌های موسیقی محبوب، سیستم عامل‌های چت آنلاین، ایستگاه‌های رادیویی یا میکروفون عملکرد خوبی دارد. علاوه بر ضبط انتخاب منبع، آن را با صداهای دقیق و برابری پس از پردازش برای غنی سازی فایل‌های صوتی همراه است. مهم نیست که کدام دستگاه یا دستگاه پخش را می‌خواهید به گوش دادن به audios، Joyoshare ضبط صدا می‌تواند با صرفه جویی در سازگار‌ترین و پرکاربردترین MP3، AC3، AAC، M4B و غیره با استفاده از آن به راحتی دستیابی به آن داشته باشد. ضبط به موقع یا برچسب‌های ID3 همانطور که می‌خواهید.

انواع مختلف صداها را از منابع مختلف ضبط کنید

با کمک فن آوری پیشرفته ضبط، ضبط صوتی Joyoshare می‌تواند به راحتی تمام صداهای شناسایی شده روی رایانه شما، از جمله کارت صدا، میکروفون و حتی سایر دستگاه‌های ورودی خارجی را به راحتی ضبط کند. انواع صوتی پشتیبانی شده می‌تواند مخصوص پخش موسیقی، کنفرانس‌های آنلاین، پخش زنده، گفتگوهای صوتی، روایت‌ها، صداگذاری، پخش‌های رادیویی اینترنتی، گفتارها و غیره باشد. چه بهتر، این ضبط کننده هوشمند حتی کاملاً با سایر مرورگرها، پخش کننده‌های وب، رسانه‌ها سازگار است. پخش کننده‌ها و برنامه‌های کاربردی مانند Chrome، IE، VLC، Windows Media Player و Skype.

به راحتی قابل تشخیص و رفع برچسب‌های ID3 برای همه ضبط‌های صوتی

یک شناسه و ویرایشگر برچسب ID3 داخلی در ایده آل در ضبط صوتی Joyoshare وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا به طور خودکار اطلاعات برچسب مربوطه را مانند آلبوم، هنرمند، ژانر، جلد، آهنگساز، سال و غیره بطور خودکار تشخیص داده و رفع کنید. علاوه بر این، می‌توانید به صورت عملی نیز از این ابزار ضبط صدا برای ویرایش برچسب‌های ID3، تغییر داده‌های اصلی و تغییر نام پرونده‌های ضبط شده به روش دستی استفاده کنید. این مسیری طولانی را برای آسانتر کردن مدیریت ضبط‌های صوتی خود می‌برد، به ویژه اگر شما یک مجموعه موسیقی باشید.

 پشتیبانی از ویرایش فایلهای صوتی به پایان رسیده حرفه ای

ترجیحا، ضبط صوتی Joyoshare یک ویرایشگر صوتی را به «اصلاح» و «اثر» ارائه می‌دهد. شما فقط باید صدا ضبط شده را با پخش کننده رسانه در ابزار پخش کنید و پرونده را در جایی که پخش متوقف می‌شود قطع کنید. به غیر از این، به راحتی می‌توان با تنظیم زمان شروع و پایان بر روی میلی ثانیه، دقیق‌تر از آن استفاده کرد. با استفاده از این عملکرد، برش برای تولید چندین بخش و ایجاد زنگ‌های بی‌نظیر شما کاملاً بدون دردسر است. اگر می‌خواهید فایلهای صوتی جذاب‌تر شوند، نهایت استفاده را از آن ببرید


انتشار اولیه

OS X 10.8 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بهترین باشید، نه اولین.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘