دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Morph Age نسخه : 5.0 برای مک

نسخه : 5.0

Morph Age یک برنامه کاربردی برای چهره‌های مورب و تار و تاب تصاویر در سیستم عامل X است.

Morph Age به شما امکان می‌دهد منحنی‌ها را بر روی یک یا چند تصویر تعریف کنید و تغییراتی که بر اساس آن منحنی‌ها ایجاد می‌شود، در تصویر حاصل از طریق اعوجاج و اثر مورفین مربوطه بازتاب می‌یابد.  

قطعاً مک

Morph Age از ابتدا 100 درصد برای مک است. تقریباً از هر منبع، از جمله دسترسی مستقیم به رسانه iPhoto، می‌توانید قالب‌های مختلف تصویر را وارد کنید. حتی می‌توانید از دوربین iSight خود به طور مستقیم از Morph Age برای وارد کردن تصاویر استفاده کنید. انیمیشن رندر شده در قالب QuickTime است، ترکیب بیشتری را در Final Cut Pro، iMovie فراهم می‌کند، یا حتی آن را به دستگاه‌های iOS خود صادر می‌کند!

کنترل انیمیشن morphing

Morph Age می‌تواند منحنی‌های تار را به طور مستقل تحریک کند، به طوری که قسمت‌های مختلف تصویر در زمان‌های مختلف (چشم‌ها، گوش‌ها، سپس دهان و…) حرکت می‌کنند. همچنین جلوه‌های انیمیشن مانند حرکت بهاری در دسترس است. Morph Age نتیجه را در زمان واقعی نشان می‌دهد، به طوری که می‌توانید به سرعت و به راحتی نمونه‌ای از تحول را انجام دهید.

تحولات غیرخطی

در عصر مورف، نه تنها اشکال و منحنی‌ها می‌توانند به صورت کاملاً کنترل شده بلکه با هم مخلوط شوند. مخلوط کردن به شما امکان می‌دهد تا میزان تصویر یا درصد از اولین تصویری را که می‌خواهید با تصویر دوم ترکیب کنید کنترل کنید.

 دقت زیر پیکسل

Morph Age از قابلیت‌های بزرگنمایی و پیمایش پشتیبانی کامل دارد. از طریق دقت زیرنقدی و بزرگنمایی Morph Age به شما امکان قرار گیری دقیق منحنی را می‌دهد. این اجازه می‌دهد تنظیم دقیق منحنی‌هایی که تحول را تعریف می‌کنند، جلوگیری کند، بنابراین از جلوه «شبح» که معمولاً در کاربردهای مورفینگ است جلوگیری می‌کند. تنظیم دقیق منحنی‌ها در زمان واقعی در پانل پیش نمایش تعاملی مشاهده می‌شود.

بزرگنمایی

بزرگنمایی اجازه قرار دادن دقیق منحنی را می‌دهد. این امر ضروری است زیرا Morph Age دقت زیر پیکسلی را ارائه می‌دهد. رندر پیش نمایش در زمان واقعی نیز می‌تواند بزرگنمایی شود و می‌تواند برای کمک به قرار دادن دقیق منحنی کار کند.

رنگ آمیزی

Morph Age گزینه‌های رنگ آمیزی دارد که باعث می‌شود تا اثرات تار مانند هالک فراهم شود. این کار با استفاده از این امکان به کاربر امکان می‌دهد، به طور مستقل برای هر منحنی، رنگی را که روی قسمتهای تصویر زیر «خون ریزی» می‌کند، تعریف کند. این خونریزی رنگ به طور مداوم با تغییر شکل متحرک می‌شود.

لایه ها

Layers in Morph Age راهی برای برجسته کردن تغییرات در یک قسمت از تصویر نسبت به دیگران است. این به شما امکان می‌دهد قسمت‌های خاصی از تصویر را بر روی پس زمینه بکشید، به گذارهای خود را تغییر داده و جلوه‌ای واقعی‌تر به شما می‌بخشد.

ارائه زمان واقعی

Morph Age از تکنیک‌های پیشرفته رندر GPU استفاده می‌کند، این امکان را می‌دهد تا در زمان واقعی حتی برای تصاویر بزرگ نیز پیش نمایش داشته باشید. بر روی پخش کلیک کنید، و هر اندازه به اندازه تصویر، شکل واقعی و واقعی را در زمان واقعی مشاهده می‌کنید. حتی می‌توانید منحنی‌هایی را که تغییر را تعریف می‌کنند در حین پخش انیمیشن حرکت دهید. این امر باعث می‌شود تا جای مکرر منحنی‌ها قرار بگیرد زیرا هیچ تغییری در چرخه رندر وجود ندارد، و باعث می‌شود که Morph Age به راحتی و به سرعت نمونه‌ای از جلوه‌های مورد نظر خود را تهیه کند.

Morph Age به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی مسلط است.


 

Morph Age یک رابط کاربری مدرن با پشتیبانی از  Dark Mode و صفحه نمایش Retina را معرفی می‌کند.
نوار ابزار و جدول زمانی با یک سبک مدرن دوباره طراحی شده اند.
کنترل‌های رابط کاربری و پیش نمایش محتوا اکنون برای نمایشگرهای شبکیه بهینه شده است.
پشتیبانی از حالت تاریک (به MacOS 10.14 یا بالاتر نیاز دارد).
تنظیمات کاربر را در تنظیمات سن Morph اضافه کرد تا مجبور شود موضوع را روشن یا تاریک کند.
ترمیم اسناد در زمان راه اندازی بهبود یافته است.
اشکالات ثابت در رابط کاربری جدول زمانی.
هم اکنون برای پشتیبانی بهتر از macOS Catalina، درخواست اسناد رسمی شده است.
نیاز به macOS 10.11 یا بالاتر.

OS X 10.11 به بعد

پردازنده 64 بیت 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بهترین باشید، نه اولین.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘